Additionally, paste this code immediately after the opening tag: van Brindisi naar Pescara in Italie - Forum Wereldfietser

van Brindisi naar Pescara in Italie

Hallo allemaal,

kan iemand mij advies of informatie geven over fietsen van Brindisi naar Pescara in Italie. Over bijvoorbeeld de kwalitieit van de wegen, is het mogelijk wild te kamperen, goedkope campings, mooie routes enz
mijn bedoeling is in juni solo (maar ik nodig uit wie mee wil gaan)te gaan. Hartelijk dank.
In dit deel van Italië zijn geeen fietsroutes zover ik kan zien en als ik de fietrouteplanner (brouter) zijn werk laat doen dan zie ik een route die voornamelijk langs de kust gaat. De kust is flink bebouwt en de route gaat regelmatig langs grote wegen, niet echt mijn favorieten.

Met wat "trekken" aan de route (dat wil zeggen tussenpunten toevoegen) is er een (voor mij) betere route van te maken maar veel fietsinfrastuur lijkt er niet te zijn.
Je kan beter in het binnenland rijden, bvb een rondje Puglia (https://italy-cycling-guide.info/cycle- ... glia-tour/ ) of ook, helemaal of deels, de Via Francigena naar Rome, en uiteindelijk met de trein het resterend stuk naar Pescara overbruggen. Zie ook bicitalia.org voor andere routetips.