Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Inrichting camping keuken Denemarken - Forum Wereldfietser

Inrichting camping keuken Denemarken

hoi,

Deze keer nemen we onze slaapzakken mee. We zijn van plan een rondje Kattegat te doen. En in Denemarken gebruik te maken van de trekkershutten op de campings.
Nu heb ik gelezen dat de meesten keukens hebben voor algemeen gebruik.
Maar wat is daar aanwezig?
Of beter wat is daar niet aanwezig.
Zijn daar pannen bv?
fornuis?

groet,
Linda
Dag Linda,
Klopt campings in Denemarken hebben keukens:
compleet met fornuizen, keukengerei en vaak ook tafels om aan te eten.
(Maar dat geldt niet voor de natuur- en boerencampings)

Hou er wel rekening mee dat ze vrij druk zijn (dus net als bij andere gedeelde voorzieningen moet zul je soms wat geduld moeten hebben).

Vast veel plezier in Denemarken,
groeten
Nins
Dag Linda

De meeste grote campings hebben pannen, gasfornuizen, ovens en soms magnetron. Veelal geen bestek en borden dat moet je echt zelf meenemen.Kleinere campings hebben soms keukenspullen. Het is wel de moeite waard om van te voren te plannen en te googelen als je niets mee wil nemen. Ik heb op allerlei campings gestaan, soms geen pan nodig, vaak wel, eetgerei altijd. Ik ben niet zo,n planner dus als ik op een camping kwam waar weinig of niets was ging naar het campingrestaurant of buiten de deur eten.
Ik ben een redelijke Denemarken freak kijk maar even op mn blog. Maar ik ben er elk jaar.
Goedemiddag,

Dank je wel voor jullie reacties.
Dat geeft de burger moed, nu nog wat zon.
Nog goede tips om campings met trekkershutten met ingerichte keukens te vinden op internet?

groet,
Linda