Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rond de Oostzee - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Rond de Oostzee

Mooi rondje, inspirerend.
Heb je nog overwogen Sint Petersburg mee te pikken? Wel meer regelwerk begrijp ik.
Voor Sint Petersburg en voor Kaliningrad kan je sinds 2019 en gratis E-Visum aanvragen.

http://electronic-visa.kdmid.ru/spb_home_en.html
Vraagje over de Wislaschoorwal tussen Gdansk en Kaliningrad. (dus niet niet over de landtong tussen Kaliningrad en Litouwen). Ik zie dat er een pad over deze landtong loopt maar waarschijnlijk wel grotendeels onverhard. Weet iemand of dat te fietsen is? Bovendien passeer je dan de Pools/Russische grens. Ik kan me voorstellen dat het om die reden niet mogelijk is.
LHTJoost schreef:
zo 18 okt, 2020 17:13
Vraagje over de Wislaschoorwal tussen Gdansk en Kaliningrad. (dus niet niet over de landtong tussen Kaliningrad en Litouwen). Ik zie dat er een pad over deze landtong loopt maar waarschijnlijk wel grotendeels onverhard. Weet iemand of dat te fietsen is? Bovendien passeer je dan de Pools/Russische grens. Ik kan me voorstellen dat het om die reden niet mogelijk is.
Bij mijn weten is daar een militaire zone.
thnx...was er al bang voor.