Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisblog Duitsland 2018 - Forum Wereldfietser

Reisblog Duitsland 2018

Mijn omzwervingen van afgelopen jaar vastgelegd in een blog.

https://www.polarsteps.com/MilkoKretsch ... hpWT1_cN5I
milko schreef:
zo 17 feb, 2019 00:49
Mijn omzwervingen van afgelopen jaar vastgelegd in een blog.

https://www.polarsteps.com/MilkoKretsch ... hpWT1_cN5I
Wat leuk dat je op de kaart kunt volgen waar je op je blog bent.

Bijlagen

Leuk! Mooie tocht.

Heb je zelf de route gemaakt?
Inge1 schreef:
zo 17 feb, 2019 08:41
Leuk! Mooie tocht.

Heb je zelf de route gemaakt?
Je voert enkel de locaties in, polarsteps doet de rest. Foto's kun je (zij het alleen op de iDevices) direct vanuit iCloud plaatsen. Ik kan dit platform van harte aanbevelen. Een account is gratis, alsook de bijbehorende app. Ik ga er nu ook mijn voorgaande en toekomende reizen in verslaan. Voor mij is het de heilige graal. Klein minpuntje is dat de app niet is geoptimaliseerd voor de iPad, maar wellicht komt dat nog.
Mooi blog Milko: niet alleen de vorm, maar ook de inhoud! Ik zag Hummelo, Hoog-Keppel en Doetinchem, en daar heb ik ook mijn jeugd doorgebracht. Ik zit zelfs nog in een videoclip van Normaal (1 second of fame). Dansen bij Vieberink vond ik te eng (o nee: ik was te stoer daarvoor :lol:). Ik ga snel verder lezen!
Ik ga er nu ook mijn voorgaande en toekomende reizen in verslaan.
Kleine waarschuwing. Een vriend van mij had een paar jaar geleden zijn hele wereldreis realtime op zo'n soort site gezet. De site - de naam is mij ontschoten - stopte er ineens mee en hij was alles kwijt. Hij had de foto's nog wel natuurlijk maar alle teksten had hij op locatie ingetikt bij de berichten. Weg. Dus backups maken/hebben van alles is aan te raden.
gerritdevries schreef:
ma 18 feb, 2019 12:35
Ik ga er nu ook mijn voorgaande en toekomende reizen in verslaan.
Kleine waarschuwing. Een vriend van mij had een paar jaar geleden zijn hele wereldreis realtime op zo'n soort site gezet. De site - de naam is mij ontschoten - stopte er ineens mee en hij was alles kwijt. Hij had de foto's nog wel natuurlijk maar alle teksten had hij op locatie ingetikt bij de berichten. Weg. Dus backups maken/hebben van alles is aan te raden.
Bedankt voor de feedback.