Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tijdsduur Amsterdam - Barcelona - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Tijdsduur Amsterdam - Barcelona

Petra137 schreef:
zo 01 jul, 2018 23:04
Hallo,
Haha, wat een grappige tekst staat hierboven. Google Translate is toch niet altijd je van het!
80-100 km per dag met volle bepakking zonder 'uitstekend fysieke vorm' lijkt me een enorme uitdaging. Een beetje fietservaring is mooi meegenomen.
Groet, Petra.
+1
PeterVanRijn schreef:
ma 02 jul, 2018 07:35
Indurain99 schreef:
zo 01 jul, 2018 22:36
Ze zijn ongeveer 1200 km lang.
Als ik Google-maps de afstand Barcelona - Utrecht voor de auto laat berekenen kom ik op ruim 1500 km, voor de fiets wordt dat alleen maar meer. Als ik met afstandmeten.nl de afstand Barcelona-Utrecht hemelsbreed meet kom ik op 1214 km. Je daarop baseren lijkt me niet handig.
Indurain heeft het kennelijk gedaan. Ik vermoed dat daar een aantal wegen bij zaten van het type waar ik vaak schichtig om me heen zou kijken of die vrachtauto wel langs me heen dendert.
Benjaminse Eindhoven Barcelona is 1690 km. Als je echt mooi wilt fietsen zou ik de variant over het Massif Central kiezen, maar die is wel aardig zwaarder. Drie weken lijkt me het minimum, tenzij je heel fit bent, heel weinig meeneemt, en nooit eens stopt voor een leuk kerkje of museum, en geen of nauwelijks rustdagen neemt. Wij vonden dat er erg veel leuks te zien was, en hebben het dus wat rustiger aan gedaan (mijn vrouw is dol op vroeg middeleeuwse kerken zoals in Bourgondië en ik wil wel eens stoppen voor iets Romeins zoals vooral in het zuiden. Eenmaal in het zuiden zul je midden op de dag ook een flinke pauze moeten houden.
Petra137 schreef:
zo 01 jul, 2018 23:04
Hallo,
Haha, wat een grappige tekst staat hierboven. Google Translate is toch niet altijd je van het!
Groet, Petra.
To me is also enjoyed this other text translated into Spanish of another member of the forum:
"
Hola
Mi nombre es Mario. Soy 54 años. Gusta visitar España con mi bicicletta. Vivo en Den Haag.
Es para tu nesicito hablar holandes. Por gue gente de holanda hablamas muchus otres langues,pero no mas español.
Espero tu gusta trabajar en holanda.
Heb ik toch nog iets geleerd 30 jaar geleden in Spanje.
Mario"


I wanted to use English in the forum ,but others members of the forum recommended me to use Dutch:
viewtopic.php?f=12&t=30416&p=310019#p310019

, At the end I use Google Translate and its mistranslationsin order to doing answers more quickly to messages.
Groeten,
Indurain99.
I answer in english.
Really I doing this travel several times but I was referring to the distance from Spain(not Barcelona), the last time was 25 days ago, and I left from the Catalan Pyrenees near Andorra, and from there, it is approximately 1200kms. Another times I did the travel from the Basque Country in Hendaye-Irun, there are 1100kms approximately.

On the other hand 80-100kms every day are easy to doing , cycling at an average of 18-20 km / h you can do it in 5-6 hours, but even cycling at 10 km / h. very very slowly, you can do 80kms per day in 8 hours of a long summer day.

Groeten,
Indurain99.