Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Groene weg naar de Middellandse Zee video - Forum Wereldfietser

Groene weg naar de Middellandse Zee video

Afgelopen augustus hebben mijn vriendin en ik met veel plezier de Groene weg naar de Middellandse Zee gefietst :D . Het was onze eerste lange afstandsroute en eerste keer fietsen in het buitenland. Daar hebben wij ook een video van gemaakt en die is nu hier te zien:

https://vimeo.com/adventurousroadrunners/groeneweg

Opgenomen met een GoPro camera en bewerkt met Windows Movie Maker. Ook voor het eerst gedaan. Volgende keer misschien andere software proberen voor meer mogelijkheden :) De video is gecomprimeerd om hem onder de 500mb te houden en op Vimeo te kunnen uploaden (500mb quotum), dus is er sprake van enige kwaliteitsverlies.

Ik hoop dat het een enigszins vermakelijke video is en dat mensen die interesse hebben in de route hier een indruk van kunnen krijgen.

Misschien kan hij toegevoegd worden aan de wereldfietser vimeo groep? Dat kan ik geloof ik zelf niet doen.
Gaaf hoor! Ik heb dde route zelf gefietst een paar jaar geleden en herken veel mooie beelden!
Leuke video! Grappig te zien dat het wildkampeerplekje bij de kerk in Arriance nog steeds uitkomst biedt (wij stonden daar in 2004).

Roef
Mooi filmpje met herkenbare beelden. Een inspiratie voor ons allen 8)
Leuk, zo (ongeveer) begon het bij ons ook. Een klein jaartje later vertrokken we voor een jaar fietsen, daarna nog eens een half jaar en zijn nu (stiekem) plannen aan het maken voor weer een lange reis, wees gewaarschuwd :wink:
We zijn al plannen aan het maken voor een wereldreis met de fiets... Naar Nieuw-Zeeland :shock: :D Wilden we al voor de fietsvakantie door Frankrijk maar het was een mooie bevestiging van ons verlangen. We zijn ons er ook van bewust dat het op een wereldreis veel zwaarder gaat worden: slecht weer, slechte wegen, onbekende culturen, visums aanvragen, enz. Ondanks de makkelijke omstandigheden in Frankrijk best veel geleerd :)

Onderweg zijn we door een andere wereldfietser ook al "gewaarschuwd", maar het heeft geen zin meer! ;-)
Ik was er al bang voor :wink:
Nice, mooi filmpje... op naar de volgende reis.
Leuke film, goede herinneringen aan deze mooie route.
[pgrappig, dit was voor ons ook de eerst langere fietsvakantie ruim 25 jaar geleden. Zinsdien vele mooie reizen op de fiets gemaakt.De groene weg naar het zuiden heeft ons het fietsvirus bezorgt. We zijn nu heel wat jaartjes ouder maar het virus is nog steeds niet over. Zijn van de zomer naar Regenburg ( en terug) gefietst en weer geweldig genoten. Leuke film. [/b]
timmeh schreef:Afgelopen augustus hebben mijn vriendin en ik met veel plezier de Groene weg naar de Middellandse Zee gefietst :D . Het was onze eerste lange afstandsroute en eerste keer fietsen in het buitenland. Daar hebben wij ook een video van gemaakt en die is nu hier te zien:

https://vimeo.com/adventurousroadrunners/groeneweg

Opgenomen met een GoPro camera en bewerkt met Windows Movie Maker. Ook voor het eerst gedaan. Volgende keer misschien andere software proberen voor meer mogelijkheden :) De video is gecomprimeerd om hem onder de 500mb te houden en op Vimeo te kunnen uploaden (500mb quotum), dus is er sprake van enige kwaliteitsverlies.

Ik hoop dat het een enigszins vermakelijke video is en dat mensen die interesse hebben in de route hier een indruk van kunnen krijgen.

Misschien kan hij toegevoegd worden aan de wereldfietser vimeo groep? Dat kan ik geloof ik zelf niet doen.
@timmeh: Bedankt, dat roept weer goede herinneringen op, al fietste ik in 2011 van zuid naar noord vanaf Valras Plage.

Jan