Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kocherdal - Forum Wereldfietser

Kocherdal

In een ander topic werd het al even aangestipt:
Door het slechte weer zijn bepaalde delen van het fietspad door het Kocherdal afgesloten. Althans; dat was zo.

Zijn er mensen die recent ervaren hebben hoe het gesteld is met de fietspaden door het Kocherdal? Wat is de staat van het fietspad? Is het weer begaanbaar?

Ik (en ik denk anderen met mij) zullen belangstelling hebben bij een antwoord. Alvast bedankt.
In het reisverslag van Cas (https://casnaarvenetie.wordpress.com/) kun je lezen dat ze gisteren de originele route van Reitsma gevolgd hebben afgelopen weekend.

De schade die de overstroming heeft veroorzaakt is goed zichtbaar volgens het reisverslag.
Ik heb de route inderdaad gefietst (Cas is mijn zoon). De route zelf is op een paar kilometer na, volledig te volgen. Op dat stukje moet je over de normale verkeersweg, die ook prima te fietsen is, maar wel wat drukker met autoverkeer. In het stadje Braunsbach is de schade groot, maar daar heb je als fietser geen last van. De camping in Braunsbach is weer in vol bedrijf.