Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstransport terug uit Oostenrijk na ongeval - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietstransport terug uit Oostenrijk na ongeval

Tijdens een fietsvakantie heeft mijn man een maagbloeding gehad ,ook in Frankrijk. Na een paar dagen op de intensivecare heeft de verzekering iemand vanuit Nederland gestuurd met een gewone personenauto met fietsenrek. Wij zijn door deze man (zat in de vut) met 2 fietsen en al de bagage naar huis gebracht. Wij hebben een alles in een polis bij Interpolis. Was ondanks de pech prima geregeld.
Zelf had ik een auto gehuurd om vanuit de camping naar het ziekenhuis te rijden. De kosten daarvan werden niet vergoed. De afstand maar het ziekenhuis was te ver om steeds heen en weer te rijden op de fiets.En omdat mijn Frans niet zo goed is en de campinghouder toevallig een Nederlander was had ik er toch maar voor gekozen om op de camping te blijven staan waar we tijdens het gebeuren stonden.
Veel sterke en een spoedig herstel.
Hallo Rob

Hopelijk is alles intussen weer goed gekomen, vooral vwb je vrouw en ook met de fietsen.
Ik wil hier nog even melding maken van onze ervaringen tijdens onze fietsvakantie in Duitsland twee jaar geleden. Toen is onze zoon met zijn fiets gevallen, waardoor we weer voortijdig terug naar huis moesten. Wij zijn zelf met de bagage per trein vanuit Munchen teruggereisd (kosten werden volledig door de verzekering vergoed), maar het was niet mogelijk om de fietsen ook mee te nemen. Die zijn later door de ANWB opgehaald (viel ook onder de verzekering). We moesten echter wel wachten tot de fietsen in een regulier transport meegenomen konden worden. Hiervoor moesten we een adres opgeven waar de fietsen konden worden opgehaald - gelukkig had ik een kennis in Munchen waar we ze konden stallen. Het heeft daardoor nog wel bijna een maand geduurd voor we onze fietsen weer thuis hadden.