Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video | Bee's, een fietstocht in Slovenië - Forum Wereldfietser

Video | Bee's, een fietstocht in Slovenië

Video | Bee's, een fietstocht in Slovenië

Deze zomer gefietst in Slovenië. Een mooi land maar ga niet in het hoogseizoen vanwege de drukte en de hitte in combinatie met de absurde verticale hellingen.

Mijn Panasonic GH3 bleef deze zomer thuis zodat ik kon oefenen met een GoPro. Conclusie - mijn Panasonic wint, maar de GoPro is fijn om erbij te hebben voor het rauwe- & het snelle bij de hand werk en POV's (point of view).

Bron
Wat een leuke film, ik heb genoten!
Dank je voor je mooie compliment ;-)
Enorm leuk en origineel! Mooie manier om de kijker mee te nemen In to 'de beleving!'
Ha die Blanche prachtig hoe jij die details zo prachtig op beeld weet vast te leggen met ook nog een rode draad. Alleen een fietsreiziger valt deze schijnbaar eenvoudige lijkende details op.

Ga zo door!
Zo vind ik GOPro ineens wel erg leuk!
Vind ik leuk :-)
Hah schitterend, gisteren als eerste op jouw video gereageerd zonder dat ik wist dat je op dit forum zat, was zo onder de indruk dat ik deze meteen gedeeld had op twitter ook :lol: Echt mooi!
Leuke film Bee én hele mooie muziek erbij.
Dat is weer eens wat anders.
Apart.
Volgende keer met een drone ?
Goei filmpje, Nice gedaan :D
Hij is weer heel verrassend Blanche - erg leuk!
Prachtig Blanche, geweldig hoe jij je volledig origineel kunt uitleven in je nieuwe hobby. :D
Geweldig! Je vakantie door de ogen van een bij, hoe orgineel!
Ziek in bed lees ik nu al jullie mooie reacties. Dank-jullie-wel! Ik moet maar snel beter worden en een nieuwe aflevering maken zodat er tussen al het bestuurlijk geweld ook nog wat te fietsen valt op deze website. :wink:
Mooi!
inspirerend origineel!
Blanche, maar goed dat ik een nieuwe zak popcorn had gehaald.
:D

Deze was ook weer top!
Jasmon koop nog maar wat meer popcorn!
Ik lees net mijn beelden van Tajikistan en Kyrgyzstan uit voor een nieuwe montage.
Namelijk het laatste filmpje van onze wereldreis van een jaar geleden.


Afbeelding
Blanche schreef:Jasmon koop nog maar wat meer popcorn!
Ik lees net mijn beelden van Tajikistan en Kyrgyzstan uit voor een nieuwe montage.
Namelijk het laatste filmpje van onze wereldreis van een jaar geleden.
Moet ik wel etra fiets kilometers maken om die er weer af te krijgen :D