Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dwars door Spanje op de MTB; van Malaga naar Biarritz - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Dwars door Spanje op de MTB; van Malaga naar Biarritz

Prachtig!!
Bedankt voor het delen van de track.
Onze tickets zijn besteld :) We gaan er wel een weekje langer over doen...

Mooie foto's en knap gemonteerde filmpjes op je site. Ziet er professioneel uit
Welk programma gebruik je voor de montage van GoPro filmpjes?
Baeky schreef:Bedankt voor het delen van de track.
Onze tickets zijn besteld :) We gaan er wel een weekje langer over doen...

Mooie foto's en knap gemonteerde filmpjes op je site. Ziet er professioneel uit
Welk programma gebruik je voor de montage van GoPro filmpjes?

Bedankt Baeky,

Ik gebruik de Adobe Creative Cloud,
met in het bijzonder Premiere Pro.
Een beetje After Effects en Speed Grade indien écht nodig.
De koude wintermaanden zijn vruchtbaar geweest;
ziehier de film van deze onberschrijflijke reis.

Het is niet evident om de verscheidenheid van een land als Spanje vast te leggen in een kwartiertje tijd... Tijdens het monteren werd ook duidelijk dat het een unieke ervaring was waarbij herinneringen veel te snel vervagen. Laat deze film dan maar de herinneringen nog laaaang vasthouden!

Hier op het forum dient niet gezegd te worden dat de fiets/mtb hét middel bij uitstek is om de pracht van een land te ontdekken!

Veel plezier ermee!

Hee Toffel - zou je je mooie film ook willen toevoegen aan WorldCycle Videos?
https://vimeo.com/groups/wereldfietser
Wat een mooi filmpje zeg!
Ongelofelijk mooi zeg. Diverse kippevel-momentjes :) Je zou er bijna een "Let's Ride" van maken. :lol:

Heb iig je route maar alvast binnen gehaald. 8)
Leuke film, Toffel. Dank voor het delen.

Ik had je trouwens een paar maanden terug een pb-tje gestuurd, om te kijken of we misschien eens iets samen kunnen ondernemen.
Erg mooi!
(Al had ik graag wat van het geluid gehoord)

Hoe ben je trouwens aan de route gekomen?
Leon schreef:Erg mooi! (Al had ik graag wat van het geluid gehoord)
Even de volumeknop opendraaien Leon :idea: :wink:
Wit schreef:Hee Toffel - zou je je mooie film ook willen toevoegen aan WorldCycle Videos?
https://vimeo.com/groups/wereldfietser
Dit zou bij deze moeten gebeurd zijn, Wit!
;-)
Toffel schreef:
Wit schreef:Hee Toffel - zou je je mooie film ook willen toevoegen aan WorldCycle Videos?
https://vimeo.com/groups/wereldfietser
Dit zou bij deze moeten gebeurd zijn, Wit!
;-)
Yup - bedankt!
Leon schreef:
Hoe ben je trouwens aan de route gekomen?
Honderden .gpx-tracks gedownload (vooral vanop WikiLoc)
en aan elkaar gehangen om een route te bekomen die interessant is om met de mtb te doen en waarbij ik op 2 weken tijd aan de Franse grens terug zou staan.
Die route uitgebreid gecontroleerd in de mate van het mogelijke via Google Earth om te zien of de wegen berijdbaar zijn...
Toffel schreef:
Leon schreef:Hoe ben je trouwens aan de route gekomen?
Honderden .gpx-tracks gedownload (vooral vanop WikiLoc)
en aan elkaar gehangen om een route te bekomen die interessant is om met de mtb te doen en waarbij ik op 2 weken tijd aan de Franse grens terug zou staan.
Die route uitgebreid gecontroleerd in de mate van het mogelijke via Google Earth om te zien of de wegen berijdbaar zijn...
Oef, respect 8)
Bedankt. Ik heb genoten van je film.

Jan
Gisteravond de film bekeken op de tv. Prachtig! Wat een mooie paadjes, soms dwars door een berg. Dat konijn: grappig. En die mieren: werkelijk geniaal!

Heel erg bedankt voor het delen van deze mooie fietservaring!
willem.m schreef:Gisteravond de film bekeken op de tv. Prachtig! Wat een mooie paadjes, soms dwars door een berg. Dat konijn: grappig. En die mieren: werkelijk geniaal!

Heel erg bedankt voor het delen van deze mooie fietservaring!
Graag gedaan!


De natuur was me wel heel goed gezind:
zo was er idd die mieren en het konijn,
maar er is ook de vogel op 4:15 die op het gepaste moment op vliegt.
Dan waren er ook enkel overstekende vossen maar die waren te ver om op film te zien.
echt een zeer mooie film!!
Nogal behoorlijk tof, Toffeltje. Lekker voortvarend beeld gemaakt 8).

Ik heb er wel zin in. Alleen zou ik het met een bepakte fiets doen. Soms zal ik de tassen moeten afhalen, zo zie ik. Verder, wat zou je zeggen? Voortassen hoger hangen. Sterk klimmen op losse stenen is moeilijk. Was er veel zwaar klimwerk bij?
Hebben jullie dit ook gezien? Verderop heb ik zojuist nog een andere fietsfilmer gepost. Zal je ook wel fijn vinden, Toffel.