Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisverslag rondje NL - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Reisverslag rondje NL

urje schreef:Roster is inderdaad fout hier, bedankt voor de tip!
Gelukkig schreef je niet rooster.
Afbeelding
Erg leuk om je verhaal te horen. Ik woon zo'n 20km van Giethoorn dus je deel rond Vollenhoven, Giethoorn en Dwingeloo komen me erg bekend voor.
urje schreef:
Carl schreef:op p.9 staat: "Small bridges over creeks and canals are made of metal rosters rather than wood, I suppose in order to inhibit ice growth in winter as little as possible." Dat is denk ik niet wat je bedoelde te zeggen, urje.
Ik denk het toch wel; ik doel op het ijs onder de brug, waarvan de groei door een open brug minder gehinderd wordt.
O! Onder de brug! :idea: Dan is het misschien goed om dat erbij te vermelden, want er zijn nu sukkels die denken dat je doelt op ijsvorming op het oppervlak van de brug. :wink:

Groetjes,

Carl
Dat heb ik meteen even gedaan, niet omdat sukkels het lezen, maar omdat het inderdaad duidelijker kon. ;)

Tevens: verbeterd! Nu met kaartjes!
urje schreef:Yes! M'n facebookvriendjes doen ook leuk mee trouwens :)
Je WF-'vriendjes' ook.
Ik was wel nieuwsgierig naar het verslag van die gast die vroeg in april al 174 km (incl. een rondje Utrecht) op een zondagmiddag fietste.

Lekker leesbaar.
Je weet Nederland goed te verkopen als fietsbestemming.

Na Beek nog effe een hellinkje aan het eind van de dag.
Holleweg: 10%.
Zoiets verwacht je niet zo dicht bij huis.
Paramount schreef: beetje belachelijk omdat Engelse verhaal hier te plaatsen,we leven hier in Nederland !!!! met de Nederlandse taal
Ja, stel je voor dat een club die "Wereldfietser" heet een internationaal smaakje zou krijgen...... Belachelijk..... :shock:
Leuk dat het zo in de smaak valt bij veel mensen! Ik voel me gevleid... Ook leuk dat ik eens kan bijdragen, na zelf zoveel inspirerende verhalen gelezen te hebben.
Elstar schreef: Ik was wel nieuwsgierig naar het verslag van die gast die vroeg in april al 174 km (incl. een rondje Utrecht) op een zondagmiddag fietste.
Nou daar deed ik toen wel de hele dag over hoor... En het is nog steeds m'n record, hoog tijd dat ik eens weer een dag ga doorfietsen.
math schreef:Verder nog wat trucs om onder de aandacht te komen:
- Je hebt heel mooie foto's. Laat vrienden en bekenden die aanklikken als 'great pic' of 'interesting'. Het komt dan met afbeelding op de Home page. Dat trekt ook kijkers.
Ik wil niet vissen naar complimentjes, maaruh, knock yourself out ;)
Nou, ik heb het zojuist ook eens gelezen en vind het prachtig. Je hebt talent!
Zojuist je verhaal gelezen en vond het ook leuk om te zien dat je je goed vermaakt hebt in eigen land! :D
Mooi verslag. Wat ik interessant vond om te lezen was het nawoord waarin je aangeeft dat je het niet als saai ervoer dicht bij huis, in tegenstelling tot wat enkele anderen op deze website schreven. Persoonlijk ervaar ik de omgeving dicht bij huis namelijk ook zeker niet als saai.