Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verschil R1 en Hanzefietsroute Berlijn-Nederland? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Verschil R1 en Hanzefietsroute Berlijn-Nederland?

@Michael: zo noemen wij ze ook.
En voor wat betreft die nu geasfalteerde aanpassingen: ik weet ook wel dat ik mezelf voor de gek houd, maar die slechte stukjes gaven je toch het idee dat je met iets avontuurlijks bezig was. Onderweg lekker schelden en 's avonds voor de tent met een mooi bier met genoegen op de dag terug kijken. Dat gevoel mis ik wel eens; de omslag van ontdekker naar toerist roept wel eens een weemoedig sentiment op :shock:
arnob schreef:maar die slechte stukjes gaven je toch het idee dat je met iets avontuurlijks bezig was. Onderweg lekker schelden en 's avonds voor de tent met een mooi bier met genoegen op de dag terug kijken. Dat gevoel mis ik wel eens; de omslag van ontdekker naar toerist roept wel eens een weemoedig sentiment op :shock:
Voor dat echt avontuurlijke gevoel kan je deze proberen. :D

Peter
arnob schreef:... de omslag van ontdekker naar toerist roept wel eens een weemoedig sentiment op :shock:
Afbeelding
Sommige fietsers slaan een beetje door na het overleven van een stukje gravel :wink:
Afbeelding
De tovenaar schreef:Sommige fietsers slaan een beetje door na het overleven van een stukje gravel :wink:
Afbeelding
Sommige lígfietsers, blijkbaar... whehehehehe;)!
Uit dit draadje begrijp ik dat Hanzeligfietsers beter onverhard vermijden kunnen aanzetten op hun GPS :wink: (bovenstaande foto is overigens genomen in Albanië en niet op de R1 of Hanzeroute :wink:)
De tovenaar schreef:Sommige fietsers slaan een beetje door na het overleven van een stukje gravel :wink:
Afbeelding
Huh, ik dacht dat dit juist de normale procedure was???
Matthie9000 schreef:Huh, ik dacht dat dit juist de normale procedure was???
:lol:

Afbeelding
De tovenaar schreef:Uit dit draadje begrijp ik dat Hanzeligfietsers beter onverhard vermijden kunnen aanzetten op hun GPS :wink:
Zwaar beladen tandems, driewielers en racefietsers met erg dunne bandjes eerder (om het maar eens voor de variatie over banden te hebben en on-topic te blijven; 28 mm is echt het minimum. Verders adviseer ik latex binnenbanden voor de kasseien.) 8)
Michael W schreef:
arnob schreef:waarschijnlijk worden hier dazen bedoeld (iets anders dan horzels)
Paardenvliegen noemen wij die takkenbeesten hier 8)
Kenne die takkekrenge tégguh Deet?