Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsroutes door Roemenie en Bulgarije (Richting Istanbul) - Forum Wereldfietser

Fietsroutes door Roemenie en Bulgarije (Richting Istanbul)

Hallo,

Deze zomer fietsen mijn vriend en ik van Nederland naar Istanbul. We gebruiken voor het grootste gedeelte de Limes routes (deel 1 en 2). Dus tot aan de grens van Hongarije met Roemenië zitten we goed.
Op dit moment hebben we twee wegenkaarten van Bulgarije en Roemenië maar nog geen goede routes.

Heeft iemand goede tips/ervaringen/namen van routes met het fietsen door deze twee landen richting Istanbul? Het liefst routes waar de klimmetjes goed te doen zijn :) Voor dit gedeelte van onze reis hebben we zo'n 3 weken. Alvast enorm bedankt!!

Fijne zomer, groetjes Jessica en Maik
Zou zeker de Fageras-pas nemen.

Afbeelding
Bij Luc Oteman kan je "Romanien per Rad entdecken" bestellen (zie http://www.opdefiets.net/fietskaarten/krtroemenie.htm). Dit is een overzichts kaart van Roemenie met vele lange afstands routes, ook voor MTB.
Deze routes gaan over vele mooie weggetjes. Ik heb hem van de week ontvangen en ben super enthousiast over deze kaart.