Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Meer dan 30.000 POI van campings voor in je navigatie - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Meer dan 30.000 POI van campings voor in je navigatie

274 berichten
arnob schreef:@Travelmaster:
Allereerst nog van harte gefeliciteerd.
En: mocht je er behoefte aan hebben: aan de hand van http://www.ukcampsite.co.uk heb ik die campings langs de Columbaroute geselecteerd die tenten accepteren. Kostte even wat tijd, maar ik denk die straks weer terug te winnen ...
Thanks:)! Enne, daar ben je wel even mee bezig geweest, zo te zien... ik denk dat ik de gok maar ga nemen;)! Of jij moet toevallig nu een handzaam waypoint bestandje hebben samengesteld:)...!
Dat handig waypoint-bestandje heb ik. Geef maar een emailadres waar ik het heen kan sturen. Dan kun je ook zien dat Newcastle en South Shields dun bezaaid zijn met plaatsen waar je je tent kwijt kunt. Lizard Lane is een caravanpark geworden, net als Whitley Bay.
arnob schreef:Dat handig waypoint-bestandje heb ik. Geef maar een emailadres waar ik het heen kan sturen. Dan kun je ook zien dat Newcastle en South Shields dun bezaaid zijn met plaatsen waar je je tent kwijt kunt. Lizard Lane is een caravanpark geworden, net als Whitley Bay.
PB-tje gestuurd! Ben je nu al erkentelijk:)!
Voor degenen die hun vakantie nog voor zich hebben en natuurlijk verder voor iedereen die up to date wil blijven: de update van Archiescampings 01-09-2013 is nu online.

Archie
www.archiescampings.eu
Archie,

Hoe zit dat in de iphone-app, worden die nieuwe updates daarin verwerkt, of moet ik daar handmatig iets mee doen?
Dag Archie, ik heb súperveel gehad deze vakantie aan je POI's in Engeland en Schotland. Ideaal!

Bij één camping kan ik melden dat deze niet meer bestaat: Wansbeck River is helaas niet meer. En dat was jammer, wat het was de laatste kort boven Newcastle.
Travelmaster schreef:Dag Archie, ik heb súperveel gehad deze vakantie aan je POI's in Engeland en Schotland. Ideaal!

Bij één camping kan ik melden dat deze niet meer bestaat: Wansbeck River is helaas niet meer. En dat was jammer, wat het was de laatste kort boven Newcastle.
Zie voor het afmelden van campings de site van Archie.

Peter
@Travelmaster: te laat voor jou, je was al weg, maar onderweg vernamen we dat Lizzard Lane in Marshden (South Shields), juist onder Tynemouth en dus maar 8 km van de ferry, wel tenten toelaat. Hun website en vervolgens alle andere beweren van niet maar volgens de warden is dat om selectief te kunnen handelen. Hun selectiecriteria waren me overigens niet duidelijk toen onze buren om drie uur in de nacht hun extern aangevangen drinkgelag op de camping voortzetten en vervolgens gigantisch over hun nek gingen :-). Maar de ligging van de camping is prima en de omgeving is schitterend. Overigens kan het geen kwaad tevoren te reserveren, de tentruimte is wel beperkt.
Ach, op een gegeven moment had ik m'n buik ook wel vol van alle snurkers die altijd nét in de tent naast mij liggen:). Wij hebben het uiteindelijk anders opgelost: doorgefietst na wansbeck river, en in Whitley Bay een supercheap hotelletje genomen (15 pond pppn, inclusief één pint per avond;)), en met de trein Newcastle bezocht. Ook vanuit Whitley Bay zonder bepakking de omgeving verkend.

@Peter: komt voor elkaar!
@ Polling

De data voor de apps worden in principe 11x per jaar maandelijks (meestal de 28e) ge-updatet.
Ja, 11x, sorry maar ik ga zelf ook wel eens op vakantie of heet dat in mijn geval werkbezoek :wink: .

Je hoeft aan het updaten zelf niet zo veel te doen. De app controleert bij het starten automatisch of je de laatste versie en data-update hebt. Als dit niet het geval is vraagt hij of je op dat moment wilt updaten (i.v.m. datagebruik in het buitenland). De rest gaat volledig automatisch.
@Archie: Dank je!
Travelmaster schreef:Ach, op een gegeven moment had ik m'n buik ook wel vol van alle snurkers die altijd nét in de tent naast mij liggen:). Wij hebben het uiteindelijk anders opgelost: doorgefietst na wansbeck river, en in Whitley Bay een supercheap hotelletje genomen (15 pond pppn, inclusief één pint per avond;)), en met de trein Newcastle bezocht. Ook vanuit Whitley Bay zonder bepakking de omgeving verkend.

@Peter: komt voor elkaar!
Hebben campings met een snurkhoek een speciaal icoontje? :lol:

Overigens kunnen hotels ook vol lawaai zijn. Ik overnachtte ooit in een hotel in Costa Rica. In de kamer links van mij was een stelletje de hele nacht zeer luidruchtig de liefde aan het bedrijven. De kamer rechts van mij was gehuurd door een priester die het gekreun en gesteun trachtte te overstemmen door steeds maar weesgegroetjes te bidden. En ik arme ziel lag daar tussen.
Oordopjes? Of hielp dat niet?
bert sitters schreef:Overigens kunnen hotels ook vol lawaai zijn. Ik overnachtte ooit in een hotel in Costa Rica. In de kamer links van mij was een stelletje de hele nacht zeer luidruchtig de liefde aan het bedrijven. De kamer rechts van mij was gehuurd door een priester die het gekreun en gesteun trachtte te overstemmen door steeds maar weesgegroetjes te bidden. En ik arme ziel lag daar tussen.
If you can't beat them, join them 8)
Michael W schreef:
bert sitters schreef:Overigens kunnen hotels ook vol lawaai zijn. Ik overnachtte ooit in een hotel in Costa Rica. In de kamer links van mij was een stelletje de hele nacht zeer luidruchtig de liefde aan het bedrijven. De kamer rechts van mij was gehuurd door een priester die het gekreun en gesteun trachtte te overstemmen door steeds maar weesgegroetjes te bidden. En ik arme ziel lag daar tussen.
If you can't beat them, join them 8)
Wie, het stelletje of de priester? :lol:
De nieuwe update 01-11-2013 van Archiescampings is nu online.
In deze update zijn meer dan 1000 wijzigingen in de gegevens aangebracht vooral in Denemarken, Duitsland, Zwitserland, Finland en Zuid-Frankrijk.

Archie
www.archiescampings.eu
De eerste update voor het nieuwe jaar (01-01-2014) staat nu online.
Behalve het gebruikelijk groot aantal aanpassingen, ook deze keer weer vooral in het zuiden van Frankrijk, is deze update vooral interessant voor diegenen die gebruikmaken van de kortingsmogelijkheden in het voor- en naseizoen van Camping Cheque, CampingCard ACSI en Best Deal. Het nieuwe aanbod voor 2014 is nu beschikbaar.

Nieuw is de mogelijkheid om je campingkennis te testen door mee te doen aan een spel. Iedere maand zal er een foto worden gepubliceerd van een camping. Herken je de camping? Stuur dan je oplossing door met het contactformulier.
Deze eerste keer kom je op de pagina met de foto door op het “nieuwsvakje” rechtsboven te klikken. Uiteraard kun je hiervoor ook de button aan de linkerkant gebruiken.

Allemaal prettige feestdagen en een geweldig 2014 gewenst.

Archie
www.archiescampings.eu
Update 01-03-2014 is nu online.

In deze update zijn zoals gebruikelijk weer de nodige campings verwijderd, maar gelukkig zijn er ook wat toegevoegd.

Ik ben begonnen aan een megacontrole waarbij iedere camping stuk voor stuk opnieuw wordt bekeken. Inmiddels zijn de eerste 11.000 gedaan en het resultaat van deze controle is opgenomen in deze update.

Tevens wordt er gewerkt aan een apart bestand van kleinere campings (< ca. 50 plaatsen), iets dat ik vorig jaar heb beloofd te gaan doen. Het zal echter nog zeker een jaar duren voordat dit gereed is.

Voor de avonturiers die eens wat anders willen dan op een Middellands-Zee strand liggen, ben ik momenteel ook bezig met het samenstellen van het overzicht van alle campings in IJsland. De verwachting is dat dit in de volgende update (eind april) online zal komen.

Ook al geprobeerd de camping van de maand te herkennen?


Archie
www.archiescampings.eu
Hallo Nicolaas,
Hoeveel route's kunt U laden in Uw mio.
Dank bij voorbaat.
Is er een manier om deze POI's te installeren op de Garmin Edge 800? Wanneer ik het installeer kan ik ze niet op de Garmin zien.
Blijkbaar kan een garmin geen custom poi's (gpi-files) lezen. (bron)