Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Meer dan 30.000 POI van campings voor in je navigatie - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Meer dan 30.000 POI van campings voor in je navigatie

274 berichten
gries doef schreef:hoi folks,

had hier vorig jaar ook moeite mee -

kwam toen tot de ontdekking/conclusie dat het symbool van archies camping pas inbeeld kwam op mijn gps (garmin 60 csx) als ik had ingesteld op 200 meter hoogte

dus dan ben je in de directe omgeving van de camping - als ik verder uitzoomde, verdween het symbool.



probeer het in de omgeving maar eens uit (waar een camping is)(archies campings nl er wel opzetten

succes

wim
Dank beiden, ik ga er eens mee stoeien...! Dit is overigens vanáf 200 meter en dichterbij ingezoomd denk ik?
het gps apparaat (garmin 60csx) kaartbeeldscherm

inzoomen op 200 meter of minder

ik heb em onderweg meestal op 80 meter of 50 meter staan

maar ja om te zien of er een camping in de buurt is - ga ik dan uitzoomen en dan moet je niet verder gaan dan 200 meter uitzoomen

want anders is het A symbool van archies niet meer zichtbaar.

succes

wim
Ik snap 'm! We gaan het meemaken;).
sorry kleine correctie inzoomen 200 meter moet zijn : maximaal 120 meter

bij 200 meter is hij niet meer zichtbaar

gr.

wim
gries doef schreef:sorry kleine correctie inzoomen 200 meter moet zijn : maximaal 120 meter

bij 200 meter is hij niet meer zichtbaar

gr.

wim
Doen we dat:). Nu is dat ook het standaard zoomniveau dat ik gebruik, dus da's mooi.
Als u binnenkort gaat kamperen, vergeet dan niet voor het vertrek uw navigatiesysteem te updaten.

De laatste update voor het zomerseizoen van Archiescampings.eu staat nu online met meer campings dan ooit.

www.archiescampings.eu/ned1
Ik zal nog wel een mailtje sturen, maar ik heb tijdens mijn vakantie op een prima camping gestaan, in Béduer langs de Lot (camping ligt zelf níet aan de Lot), die níet in Archies database staat. Prima geschikt als je niet in Figeac wilt staan, deze ligt er 8 km vandaan. Hou wel rekening met een vrij pittige klim tot aan de camping.

Wij kwamen er aan toen het zo'n 36 in de schaduw was. De eigenaar zei geen woord, liep naar binnen, en we gingen pas praten toen m'n vriendin en ik ieder een halve liter fris water hadden weggetikt. En voor de kleine hadden ze, toen wij eenmaal aan een koud biertje zaten, allemaal speelgoed tevoorschijn gehaald. Aanrader dus, Pech Ibert:

http://www.camping-pech-ibert.com/
Travelmaster schreef:Ik zal nog wel een mailtje sturen, maar ik heb tijdens mijn vakantie op een prima camping gestaan, in Béduer langs de Lot (camping ligt zelf níet aan de Lot), die níet in Archies database staat. Prima geschikt als je niet in Figeac wilt staan, deze ligt er 8 km vandaan. Hou wel rekening met een vrij pittige klim tot aan de camping.

Wij kwamen er aan toen het zo'n 36 in de schaduw was. De eigenaar zei geen woord, liep naar binnen, en we gingen pas praten toen m'n vriendin en ik ieder een halve liter fris water hadden weggetikt. En voor de kleine hadden ze, toen wij eenmaal aan een koud biertje zaten, allemaal speelgoed tevoorschijn gehaald. Aanrader dus, Pech Ibert:

http://www.camping-pech-ibert.com/
Bedankt Travelmaster,

Het mailtje dat je hebt verstuurd is inmiddels verwerkt en vanaf de volgende update zal deze camping dus ook in mijn bestand online verschijnen!
Helemaal goed! Keep up the good work!
Voor iedereen die in het naseizoen nog wil gaan kamperen, maar natuurlijk ook voor hen die graag up to date willen blijven, is er weer een update van Archiescampings beschikbaar.
Dankzij onder andere enorm veel reacties van gebruikers zijn er nogal wat wijzigingen en aanvullingen te vinden in de nieuwe versie.

Mocht u als gebruiker van Archiescampings aanvullingen of verbeteringen hebben, laat het dan aub even weten via het contactformulier op de website of de feedbackmogelijkheid in de app. Alleen op die manier is het mogelijk alle gegevens echt up to date te houden!

De grootste database van Europese campings met meer dan 31.650 points of interest voor de meeste navigatiesystemen is gratis te downloaden op www.archiescampings.eu.
Er is weer een nieuwe update van archiescampings.eu (zoals altijd gratis!) te downloaden.

Hoewel het kampeerseizoen voor de meesten van ons als weer even achter ons ligt, gaat het werk aan ons gezamenlijk campingbestand nog onverminderd met volle kracht verder.

Ondanks het feit dat er in de afgelopen twee maanden helaas weer erg veel campings moesten worden verwijderd is het toch gelukt het totaal aantal campings weer met enkele honderden te laten groeien.

Archie
www.archiescampings.eu
Mooi! Zal m ook eens downloaden!
Het gaat maar door! Hartstikke goed zeg!
Het heeft een paar weken langer geduurd dan aanvankelijk gepland maar de eerste update in 2016 van Archiescampings.eu staat nu online inclusief de gegevens voor dit jaar van Camping Cheque, Best Deal en CampingCard.
Uiteraard zijn er ook nog heel veel andere wijzigingen, dus alle reden om je navigatieapparatuur te voorzien van de nieuwste gegevens.

Als u iets tegenkomt dat niet klopt in de gegevens, noteer het en laat het me aub even weten!

Archie
www.archiescampings.eu
Update 01-03-2016 van www.archiescampings.eu is nu online.

Door een communicatiefout is de informatie over de Camping Cheque campings zoals die is gepubliceerd in mijn vorige update, helaas onjuist. Ik moet u dus dringend adviseren deze gegevens opnieuw te downloaden.

Mocht u onjuistheden aantreffen of aanvullingen hebben, laat het me aub dan even weten via het contactformulier op mijn website.
een vraagje ik heb poi wel op me gps gekregen maar als ik dan een kaart open staan er vlaggetjes op,is dat hetzelfde als je een bestantje op je gps heb met de namen van alle europese landen.dus ik heb het bestandje archies_europa in baseCamp staan en staan al die vlaggetjes al op de kaard zo heb ik het bestandje ook overgezet naar mijn gps en geeft die het hetzelde aan dan in me baseCamp
gr marcel
Ik heb ook een vraagje:

Heb inmiddels het bestand op de computer gekregen echter voor mij is onduidelijk welke stappen ik precies moet doorlopen om het op de gps te krijgen.
En wat is het handigste de hele Europa map erop of het per land erop zetten. Heb voor komende zomer alleen United Kingdom nodig.

Wie kan mij stap voor stap helpen om dat - voor mij als redelijke digibeet - voor elkaar te krijgen.

Mijn dank is groot.
Ervan uitgaande dat je Basecamp gebruikt: ik zou helemaal opnieuw beginnen:

- verwijder alle campings
- download bij archies met de optie Europe by countries
- laadt alleen het land dat je nodig hebt in Basecamp
- markeer met het pijltje gebieden waar je niet komt (je begint met het tekenen van een vierkantje) en verwijder daar de campings
- in UK: controleer op http://www.ukcampsite.co.uk/ of de campings ook tenten toelaten en verwijder de overige (optioneel maar straks wel erg handig)
- markeer het resterende deel
- in Basecamp: Toestel => verzenden naar toestel => verzend selectie
wie kan mijn vraag beantwoorden
gr marcel
@Marcel:
Het is een truukje:

- dubbelklik op een camping, je krijgt dan een extra venster met details van het waypoint (in dit geval camping met vlaggetje als symbool)
- markeer nu alle campings (klik op de bovenste terwijl je tegelijkertijd de Shift-toets ingedrukt hebt en markeer in deze gang ook de laatste)
- verander nu op het extra venster het icoon in een tentje
-alle gemarkeerde waypoints krijgen nu een tentje als icoon (het kan bij grote bestanden soms even duren)