Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Duitsland - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsen in Duitsland

brandon schreef:
do 08 mar, 2012 16:37
TicketToRide schreef:Wat heuvelachtig is wel zo leuk met toppen tussen de 800-1000m. Een paar voorbeelden van bestemmingen: Sauerland, Eiffel of de Vogezen.
De Eifel kan je dan best vergeten, de hoogste top daar is "amper" 700m.
Ik zou de Vogezen dan aanraden.
Ook in de Harz vind men plekken van wel hoger dan 800 meter!
Martin: Leuk die discussie met Brandon. Brandon schreef dat bericht op 8 maart 2012. :wink:
willem.m schreef:
wo 20 feb, 2019 21:05
Martin: Leuk die discussie met Brandon. Brandon schreef dat bericht op 8 maart 2012. :wink:
Heb stomweg niet op de datum gelet, maar wat geeft die bijna zeven jaar geleden nou? Over duizend jaar bestaan die hoogtecijfers vast nog steeds.... :lol:
Dubbel
Johanklein schreef:
ma 18 feb, 2019 23:13
Wij hebben Duitsland vanuit Oostenrijk naar Nederland gefietst, voornamelijk langs rivieren. Heel leuk.
Blijventrappen.nl
Bericht uit 2012 stond op pagina 26. Om na zoveel jaren dan nog reageren. Vraag me af hoe je dan op dit bericht bent terecht gekomen.
Fiets-avontuur schreef:
do 21 feb, 2019 02:48
Johanklein schreef:
ma 18 feb, 2019 23:13
Wij hebben Duitsland vanuit Oostenrijk naar Nederland gefietst, voornamelijk langs rivieren. Heel leuk.
Blijventrappen.nl
Bericht uit 2012 stond op pagina 26. Om na zoveel jaren dan nog reageren. Vraag me af hoe je dan op dit bericht bent terecht gekomen.
Misschien stond het nog in zijn geheugen gegrift. Martin onthoudt details van vele jaren geleden en kan ze snel reproduceren. Daar ben ik trouwens best wel jaloers op.

Om na zes jaar toch in te haken op de discussie, volgt hieronder het hoogteprofiel van mijn negendaagse fietstocht afgelopen oktober van Desden naar Roermond.
Capture+_2019-02-21-07-32-00.png
Https://nl.wikiloc.com/routes-fietstoch ... y-30975932

Boven de 800 meter kwam ik in het IJzergebergte, in het Thüringerwald, en nét niet in het Sauerland. Van deze drie gebieden kan ik het IJzergebergte aanraden, evenals het lager gelegen, soms idyllische Oost-Hessen.