Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaringen Midden-Frankrijk Route? - Forum Wereldfietser

Ervaringen Midden-Frankrijk Route?

Ik wil deze zomer de (nieuwe) midden frankrijk route gaan fietsen (Bordeaux-Geneve). Heeft iemand deze route al proef-gefietst? Wat zijn de ervaringen? Ook ervaringen over de heen-terugreis zijn van harte welkom!
Groeten,
Paula

Hoi Paula,

Ik ga ook deze zomer de midden-frankrijk route fietsen, alleen dan anders om. Ik vertrek 29 juni vanuit basel, rolle en dan richting bordeaux.
Kom ik jou tegen dan onder weg? kan je dan wellicht bij praten over wat ik gehad heb!
Ga jij ook alleen?

groetjes carolien
Hoi hoi, ook ik wil deze route gaan fietsen en ben benieuwd of jullie al meer reacties hebben gehad? En Paula, hoe ga jij naar bordeaux? En wanneer vertrek jij? Groetjes, Claudia
Check de datum: 2004 :D

Ben toendertijd met de fietsbus die kant opgegaan.

Veel plezier!
Grts.
paula
Wij zijn vorig jaar met de TGV naar Bordeaux geweest en van daar vertrokken. Jammer genoeg brak na 5 dagen mijn voorvork af(gelukkig op een stuk bergop) en was de vakantie voorbij :-(
Maar het stuk dat we gedaan hebben was wel al de moeite. Het zwaarste moest natuurlijk wel nog komen dan. Voordeel van in Bordeaux te vertrekken was dat we meewind hadden.
@jantien, ga je de route nog een keer fietsen?
@paula, ja stom van mij dat ik niet naar de datum heb gekeken. Is de route moeilijk/zwaar om te fietsen? Ik heb al diverse routes gefietst, zoals in mei nog van dax naar santiago de compostella en in drie etappes/vakanties van huis naar Sicilië . Mag ik de bergen daarmee vergelijken? Ik kijk uit naar jouw advies?
kok36935 schreef:@jantien, ga je de route nog een keer fietsen?
ja, maar mss wel vanaf Cahors, waar we de vorige keer gestrand zijn. En alleszins dit jaar niet want we fietsen naar de Olympische Spelen in Londen.