Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsverhuur Corfu - Forum Wereldfietser

fietsverhuur Corfu

Weet iemand de naam van een fietsverhuurder in Agios Ioannis op Corfu. Wij willen hybridefietsen huren waarop bagagedragers zitten.

Heeft Bertus Legebeke geen huurfietsen meer staan op het eiland. Je kunt hem bereiken via Cycletours: www.cycletours.nl
Neem anders gewoon je eigen fiets mee. Een goede vakantiefiets is op maat voor jou. Dat fietst toch het prettigst. Zeker op een eiland met bergen.

Hoi,

In aanvulling op Bert:
van en naar de airport kun je prima fietsen dus fietsen meenemen is een prima optie. Als je slechts een week gaat, kan ik mij voorstellen dat fietsen meenemen een beetje teveel gedoe is. De volgende link is van een fietsverhuurder (geen ervaring mee): http://www.mountainbikecorfu.gr/

mvg. Bart den Dulk

Ik heb Bertus Legebeke reeds geschreven, maar nog geen antwoord van hem ontvangen. Cycletours is een probleem, aangezien zij alleen v.a. een vaste dag verhuren en wij op een andere dag willen starten, omdat wij uit Athene komen, waar wij ook een paar dagen verblijven. Vandaar ook dat wij geen eigen fietsen willen meenemen.
Ook de mountainbike verhuur heb ik geprobeerd, maar die zijn waarschijnlijk nog dicht. Ik krijg in ieder geval geen reactie.
Joke

Een beetje late reactie, maar ik heb wel ervaring met de Corfu Mountainbikeshop. Ben er vorige week nml. prima geholpen. Ze hebben veel verschillende Giant's in de verhuur. Ik huurde een Expedition, die helemaal opgepoetst werd en voorzien van nieuwe banden, remmen en achtertandwielen. Helm en gereedschap krijg je mee. Een aanrader voor wie op Corfu, Epirus of de Ionische eilanden wil fietsen. Wel veel bergen, maar mooie bergen.