Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen van Zwolle naar Istanbul - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsen van Zwolle naar Istanbul

Marianne schreef:Iris, Heel veel sterkte met je revalidatie, maar eeh, het forum mag toch wel open blijven hè!!
Bedankt! En, uh, :oops: topic natuurlijk. :wink:
franck schreef:
do 21 mei, 2009 13:02
ik ben volgend jaar klaar met school en ik wil een leuke lange fietstocht maken. Ik ga zelf al 8 jaar op fietsvakantie met mijn ouders en mijn broertjes en het lijkt mij leuk om nu 3 maanden (of wat minder) te fietsen. Ik zat te denken om naar Istanbul te fietsen en niet in één rechte lijn maar ook door verschillende gebergtes. Ik heb zelf een redelijk goede conditie (ik doe aan wielrennen en mountainbiken) en kan wel wat kilometers op een dag maken. Als u uw route nog heeft en als u dit uberhaupt leest (ik bestond nog maar net toen u de fietsroute maakte :D :D ) wil u hem dan doormailen naar timo@famvanderheide.com
Ook heb ik nog een vraagje aan -maakt niet uit wie- iemand die een soort vergelijkbare route heeft gefietst: Hoe hebben jullie het gedaan met geld en rekening houden met hoeveel geld je per dag zou moeten uitgeven (qua eten en overnachtingen). Ik ben zelf wel bekend met het netwerk "Warmshowers" waar ik wel gebruik van zou willen maken, maar ik weet niet hoevaak ik daarvan gebruik van kan maken.
Als iemand hierop reageert, alvast bedankt :D

vr groet, Timo van der Heide