door Parijs of niet?

Joris Flemming schreef: โ†‘
ma 31 mei, 2021 22:45

Ik weet niet zeker of iedere GGD test ook een PCR is, en het gaat de Fransen dus specifiek om een negatieve PCR.
Commercieel kost zo'n test nu 89 euro. (met dank aan de NL regering)
Bij GGD is het in ieder geval gratis, maar de uitslag komt na 1 dag pas binnen, digitaal. Waarschijnlijk telt het moment van testen, dus niet het uitslagmoment. Dus 48 uur tijd om de grens over te gaan ๐Ÿคช๐Ÿšด๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

Maar je zou je natuurlijk ook in Belgiรซ kunnen testen, iemand weet hoe dat gaat?
Beste Martin,

Bedankt voor je reactie, deze link geeft info over Frankrijk als land met code oranje ( infodatum 4 juni)
Ben erg benieuwd wat het op 9 juni zal zijn, als het land weer open is voor toeristen.
Bedoel je deze site?๐Ÿ˜‰

Goed nieuws, idd.
Zeker na deze nogal vreemde uitspraak van het ministerie van Volksgezondheid: Ministerie benadrukt dat geel boekje met coronavaccinatie geen 'reisbewijs' is
Flix schreef: โ†‘
di 08 jun, 2021 12:54
Bedoel je deze site?๐Ÿ˜‰

Goed nieuws, idd.
Zeker na deze nogal vreemde uitspraak van het ministerie van Volksgezondheid: Ministerie benadrukt dat geel boekje met coronavaccinatie geen 'reisbewijs' is
Ja die ๐Ÿ˜‰
Ik heb al een stempel in m'n geel boekje!
Martin E. van Doornik schreef: โ†‘
di 08 jun, 2021 22:57
Ik heb al een stempel in m'n geel boekje!
Inlijsten zou ik zeggen :wink:
Nog lang niet, wij hebben de gele boekjes vrijdag nog nodig onderweg naar SE.... er staat ook andere medicatie in vermeld.