Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Jan Janssen met Rohloff maat 60 hier voor € 1.000! - Forum Wereldfietser

Te koop Jan Janssen met Rohloff maat 60 hier voor € 1.000!

Sportieve Jan Janssen Rohnin uit 2009, echter veel onderdelen al vernieuwd. Geschikt voor iemand met een binnenbeenlengte van ca 90 cm. Zoals je op de foto's kunt zien, ben ik fan van een sportieve positie. Dit is met een andere stuurpen echter prima aan te passen, tenzij je helemaal rechtop wilt zitten. Eventueel met andere onderdelen mag hij ook voor € 800 weg.

Zie verder marktplaatsadvertentie:
DSC_0056.JPG
Leuke fiets zo.

Ik zou 'm in de omschreven basic-uitvoering neerzetten in de advertentie met een paar foto's in die configuratie.

Dan is de fiets waarschijnlijk sneller weg en hou je onderaan de streep meer geld eraan over. En kun je die mooiere onderdelen apart wel kwijt aan wat liefhebbers.

En aan de mogelijke geïnteresseerden:

https://www.bike24.de/p1373760.html

Met zo'n stuurpen of een soortgelijke vaste stuurpen heb je in combinatie met een riser stuur zo een paar centimeter stuurhoogte gewonnen.

Succes met de verkoop!
Waar eventueel proef te fietsen?
In Vught .
Mag op slot! Net verkocht voor de vraagprijs, ik heb er wel een beetje hartzeer van. Samen veel meegemaakt. En Jurr, bedankt voor de tip!