Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Deze week fietsdingen bij de Lidl - Forum Wereldfietser

Deze week fietsdingen bij de Lidl

Klein pompie (prima Lyzyne imitatie) en/of multitool met kettingpons. Hier.
Toffe zadeltjes (hoewel ze stroef aanvoelen op de bips al naar gelang uw favoriete fietsbroek zitten ze verder echt goed). Hier.
Dit lijkt me wel wat: een 'trekhaak' voor aan de muur om je autofietsdrager op te hangen.
Ik zou het ding wel met de twee bouten aan de bovenkant aan de muur hangen. Natuurlijk is het sterk geboeg als je het goed ophangt in de getoonde tpositie, maar waarom zou je een simpele gelegenheid om iets voor hetzelfde geld vrijwel twee keer zo sterk te maken laten liggen? Edit: Ik zie via Google dat deze Eufab wandhouder op andere plaatsen wel de twee gaten boven heeft. Ik denk dus dat degene die de stickers er in dit geval op heeft geplakt een fout heeft gemaakt.
https://www.lidl.nl/p/eufab-wandhouder- ... p100251179
Afbeelding
Leon schreef:
wo 29 mar, 2023 13:11
Ik denk dus dat degene die de stickers er in dit geval op heeft geplakt een fout heeft gemaakt.
Waarschijnlijk vandaar dat deze partij bij de Lidl terecht is gekomen.
Leon schreef:
wo 29 mar, 2023 13:11
Dit lijkt me wel wat: een 'trekhaak' voor aan de muur om je autofietsdrager op te hangen.
Ik zou het ding wel met de twee bouten aan de bovenkant aan de muur hangen. ...
Twee haken van een paar euro per stuk volstaan ook (en spreiden de belasting beter mits goed geplaatst). Tenminste, zo doe ik dat.