Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tubus dragers te koop - Forum Wereldfietser

Tubus dragers te koop

Voor en achterdrager te koop. Niet supernieuw, maar niks mis mee. Weet niet goed wat een redelijke prijs is. 40 euro?

Ze staan ook Marktplaats. Zie link.

https://link.marktplaats.nl/m1945922722 ... ons_seller

Bijlagen

Whimsical schreef:
ma 20 feb, 2023 09:11
Voor en achterdrager te koop. Niet supernieuw, maar niks mis mee. Weet niet goed wat een redelijke prijs is. 40 euro?
Dat lijkt me heel redelijk. Per stuk. Mits de lak origineel is (niet overgespoten) en er verder ook geen barsten in zitten natuurlijk.
Voor lijkt me een wat ouder type met die schroefbare verbinding in het laagste deel en achter lijkt de linkerkant niet helemaal recht te zijn maar een knikje te bevatten. Of ligt dat aan de foto?

Over wel of niet originele lak zou ik me niet zo druk maken, met een setje fietstassen erop zonder verdere bescherming gaat de coating er al rap aan en kijk je al snel tegen blank metaal. Langere tijd zonder coating doorfietsen door de pekel met bijvoorbeeld woon-werkverkeer kan wel eens tot doorroesten leiden van vooral de onderste stang.

Qua prijs, ergens tussen de 10 en 60 euro per stuk brengen ze meestal op, afhankelijk van de staat.
Jurr schreef:
ma 20 feb, 2023 10:57
achter lijkt de linkerkant niet helemaal recht te zijn maar een knikje te bevatten. Of ligt dat aan de foto?
Dat zag ik nog niet. Het zou niet goed zijn voor de prijs.
De voordrager is identiek aan de mijne. Inderdaad een wat ouder type, maar als hij op je fiets past maakt dat niet uit. Dat is het mooie van metaal; dat kun je op een droge plek 100 jaar laten liggen en dan is het nog even goed.