Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Santos Travelmaster 2.6 Alu 57cm - Forum Wereldfietser

Te koop: Santos Travelmaster 2.6 Alu 57cm

Ha allen,

Ik verkoop mijn tourfiets omdat ik over ga naar een gravelbike. Hij heeft in oktober '22 bij Beagle Bikes (Utrecht) nog een grote beurt gehad, waarbij de tandwielen, casettes en ketting zijn vervangen en de naven zijn nagekeken. Ik heb deze fiets vorig jaar voor €1175 gekocht voor mijn eerste fietsvakantie door het Pamir gebergte. Intussen heb ik meer mijn eigen voorkeur ontwikkeld, die meer richting bikepacken gaat.

Ik heb vijf foto's bijgevoegd omdat dat het maximum is dat hier kan volgens mij. Mocht u meer willen zien of nog vragen hebben, stuur dan gerust een berichtje. Ik kan ook het reisblog van de fietsvakantie die ik ermee gemaakt heb doorsturen, dan krijgt u een indruk van wat deze bijzonder sterke fiets allemaal aankan.

Proeffietsen is uiteraard mogelijk in Utrecht stad. De prijs is €995 en staat vast.

- Santos Travelmaster 2.6 Alu 57 cm met aflopende framebuis
- Achterwiel: 48 spaaks met een tandemnaaf
- Voorwiel: 36 spaaks, SON naafdynamo.
- Achterdrager extra sterk, tot 40kg mogelijk (volgens mij Santos achterdrager, in ieder geval EN gecertificeerd)
- Voordrager van Tubus
- Shimano SLX 3x10 afgemonteerd
- Shimano Hollowtech SLX trapstel, vrij nieuwe bracketlager
- Magura HS-33 Hydraulisch remsysteem voor/achter
- Speciale Humpert Exact RVS verstelbare stuurpen
- Begin 2022 nieuw balhoofdset gemonteerd
- Humpert stuur met rubber handvatten. Dit stuur kun je aan beide zijden eenvoudig naar binnen vouwen mocht je hem met hetvliegtuig willen vervoeren
- Ergon Pedalen met antislip
- 3 bidonhouders van BBB
- Pletscher ESGE zijstandaard (met kleine aanpassing tegen wegzakken in mul zand)
- Klickfix systeem inclusief
- Schwalbe Marathon plus tour (26 x 2.0), ca. 2000km op gereden
- Spatborden zijn ooit vervangen, originele spatborden van Santos zijn nog aanwezig
- Reservespaken krijg je erbij

Lamp (Axa Luxx 70 plus), zadel (Brooks C17) en kilometerteller (Sigma) worden in principe niet verkocht. Ik heb het zadel dat ik bij deze fiets kreeg nog liggen dus zal deze er t.z.t. op monteren.

Bijlagen

De fiets is inmiddels verkocht.