Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Trekkingfiets Gudereit ST-R - Forum Wereldfietser

Trekkingfiets Gudereit ST-R

Te koop trekkingfiets Gudereit ST-R

Wegens aankoop ebike een uitstekende trekkingfiets met topmateriaal uitgerust. Voor persoon tussen 1.75m en 1.85m. In uitstekende staat.

Van het Duitse topmerk Gudereit
Type ST-R uitgerust met volgende onderdelen.

Rohloff naaf met 14 versnellingen.
Son naafdynamo
Brooks17 lederen zadel
Pedalen van shimano XTR aan 1 kant in klikken andere kant zonder klikkers.
Ergonomische handvatten van Ergon
Beschermingskast voor ketting van chainglide.
Magura remmen met oliedruk.

Er is maar 1 keer een trektocht meegereden en verder gebruikt als woon- werkverkeer.

Vraagprijs €850

Meer info via PB
Ik ben van Merksplas in België

D97C2668-806E-4AA4-B73B-46FA13A2DF46.jpeg
313D4046-3D33-4049-A344-0E353049DC67.jpeg
B28A6562-DA3F-4CD2-8318-745EA0B50F7C.jpeg
A0D9CB3C-F00A-4A3C-8034-9480A4DF3FC2.jpeg
BCC83CA0-55DB-455E-B8C3-366274954829.jpeg
Misschien handig om je emailadres even weg te halen en alleen per privébericht te versturen? Helaas kijken ook spam-verzenders mee op een publiek forum.

De naafdynamo zal waarschijnlijk niet van Sony zijn, maar eerder van Son, Shimano of SP. ;)

Foto's toevoegen kan in je bericht door onder de 'Verstuur'-knop die je gebruikt om je forumbericht te plaatsen te klikken op 'Bijlage uploaden' en vervolgens de foto te selecteren op het apparaat waarmee je het forum bekijkt. Zo kan men bijvoorbeeld zien of het frame een lage instap of niet heeft en voorzien is van een verende voorvork of een starre.

Succes met de verkoop!
Jurr schreef:
vr 03 feb, 2023 10:16
Misschien handig om je emailadres even weg te halen en alleen per privébericht te versturen? Helaas kijken ook spam-verzenders mee op een publiek forum.

De naafdynamo zal waarschijnlijk niet van Sony zijn, maar eerder van Son, Shimano of SP. ;)

Foto's toevoegen kan in je bericht door onder de 'Verstuur'-knop die je gebruikt om je forumbericht te plaatsen te klikken op 'Bijlage uploaden' en vervolgens de foto te selecteren op het apparaat waarmee je het forum bekijkt. Zo kan men bijvoorbeeld zien of het frame een lage instap of niet heeft en voorzien is van een verende voorvork of een starre.

Succes met de verkoop!
Ok.... aangepast... Thx voor de info. :)
speedycyclist schreef:
vr 03 feb, 2023 13:20

Ok.... aangepast... Thx voor de info. :)
Wat Jurr zei over je e-mailadres geldt zeker ook voor je telefoonnummer, ik zou me beperken tot de communicatiemogelijkheden die het Forum biedt, dus via PB of de e-mailknop bij je profiel.
Ziet er netjes uit voor die prijs. Prima afmontage ook zo met Son, Schwalbe Almotion banden, de klassieke metalen Magura HS33 remgrepen en een starre voorvork. Ook nog montagepunten voor een voordrager voor de mensen die dat willen zie ik.

Die kun je vast wel kwijt hier, en zo niet... zet 'm dan eens op Marktplaats voor iets meer. Met je woonplaats net over de grens hebben Nederlanders vast ook wel interesse en lukt na afdingen je vraagprijs halen vast ook wel.
V E R K O C H T