Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Af te halen: Optima Orca ligfiets - Forum Wereldfietser

Af te halen: Optima Orca ligfiets

Hallo,

Ik ben bezig met het leegmaken van de kelder, staat daar toch wel een ligfiets in de weg :lol: .

OPTIMA Orca ligfiets
Rohloff versnellingsnaaf serienr 150497 (eerste eigenaar - onderhoudsboekje in bezit)
Kris King balhoofdstel
Kettingblad voor: 42
Kettingkrans achter: 17
Voorband: Conti top touring 47 x 559
Achterband: Schwalbe Marathon Supreme 50 x 559
Remmen: Magura HS33 velgremmen
Op de zitting (niet op de foto) is nog een mesh rugbeschermer voorzien.
Fiets heeft eigenlijk nooit veel gereden.
Wegens familiale redenen moet hij weg, en ik zou het jammer vinden om de fiets ergens op het containerpark te moeten achterlaten.
Wie de fiets (of de onderdelen) kan gebruiken mag deze komen halen (enkel de fiets in zijn geheel, geen aparte onderdelen :lol: )
Ik zet er bewust geen prijs op, ik heb geen idee van de gangbare prijs van deze fiets of onderdelen.
Doe een eerlijk voorstel, ik ben zeer snel tevreden.
Voorwaarde is wel dat je de fiets komt afhalen, ik breng hem absoluut nergens naartoe (niet in de mogelijkheid).
Weet dat de fiets absoluut weg moet binnen zeer korte tijd, dus als ik geen reactie krijg of er is geen interesse, gaan hij alsnog naar het containerpark of de kringloop of iets dergelijks.

Je kan mij via PB bereiken om af te spreken.
Woonplaats voor afhalen is Hasselt/België...

Groeten,
William

Bijlagen

Die Rohloffnaaf alleen al moet toch wat opbrengen. Dus laat de biedingen maar komen. Anders kom ik hem wel ophalen. Ik woon in de buurt.
Ik wil wel bieden. Zie pb.
Hi William,
Ik heb ook interesse en wil graag een bod doen, maar ben niet zo bekend met deze ligfiets.
Mijn eerste vraag is deze aan te passen is naar lichaamslengte? Is deze geschikt voor iemand van 1,7m?
Groet, Jan.
Fiets is verkocht ...

William
Er mag een slotje op ...

William
Die Leon was er snel bij ;)

Veel plezier ermee (-: