Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT: Cane Creek Thudbuster Zadelpen 25.4 - Forum Wereldfietser

VERKOCHT: Cane Creek Thudbuster Zadelpen 25.4

Hierbij bied ik deze zadelpen te koop aan. Is nog als nieuw. De uitvoering is 25.4mm maar wellicht valt er met een vulbuis een oplossing te vinden voor andere maten.

Vraagprijs is 80 euro

Te bezichtigen in Utrecht

Bijlagen

Het gaat om de short travel versie G3 die inmiddels een opvolger heeft gekregen met een G4 als code: https://www.rosebikes.nl/cane-creek-thu ... en-2692050

Wat is zo goed als nieuw? Hoe nieuw is dat? Welk rubber/elastomeer is gemonteerd? Weet je dat? https://www.bike4travel.nl/zadelpennen/ ... &results=6 Is hij eventueel op te halen in...?
+ Bij een verkoopadvertentie op het forum (maar ook op MP) hoort een foto van het te verkopen product, en niet een reclamefoto van het internet.
willem.m schreef:
vr 02 dec, 2022 10:35
+ Bij een verkoopadvertentie op het forum (maar ook op MP) hoort een foto van het te verkopen product, en niet een reclamefoto van het internet.
Vraag je dit uit interesse in de zadelpen of om iedereen scherp te houden? In het laatste geval kan een geïnteresseerde zelf wel vragen om nadere info en foto’s.
Het staat niet letterlijk in de regels maar het lijkt me niet meer dan logisch.

"Het te verkopen artikel moet zo volledig mogelijk omschreven zijn. Het liefst met naam, merk, type, ouderdom en hoe gebruikt het is. Zijn er bekende mankementen aan? Wat is de vraagprijs? Waar te bezichtigen? En Kun je een linkje geven naar het artikel bij de fabrikant? En, nog beter, kun je een paar foto's plaatsen"
Bedankt voor het helpen met de info.

Ik had even geen telefoon vandaar de stock foto.

Inmiddels heb ik de advertentie bijgewerkt met jullie suggesties

Ik ben geen expert op het gebied van dit type zadelpen dus excuus
Dank je, ik ga voor het G4 model. Iemand anders belangstelling??? Echt een heerlijke verende zadelpen en met verschillende elastomeren instelbaar op je gewicht.
Eric op de Fiets schreef:
vr 02 dec, 2022 14:34
Iemand anders belangstelling???

[...]
Mijn ex-Vittorio tandem had 25.4 als zadelpen maat. Al kun je natuurlijk ook een shim gebruiken.

Sowieso wel lekker achterop een tandem zo'n Thudbuster, al kun je misschien deze ST wel voorop kwijt en achter een LT gebruiken? ;)