Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gestolen: Giant Terrago kleur roze (cyclaam/fuchsia) - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Gestolen: Giant Terrago kleur roze (cyclaam/fuchsia)

Vertel?
Polling schreef:
zo 20 nov, 2022 10:29
De politie heeft al verschillende fietsen in beslag genomen op verdenking van diefstal, zonder bewijs.
Om welke prijsklasse gaat het in deze gevallen?
willem.m schreef:
zo 20 nov, 2022 10:38
Dat is dan nieuwe informatie voor mij.
Ik geloofde het ook niet toen et voor het eerst gebeurde. Maar na een paar keer kon het geen toeval meer zijn. Een goed gesprek met de politie heeft het opgelost.
Velotraumer schreef:
zo 20 nov, 2022 11:51
Polling schreef:
zo 20 nov, 2022 10:29
De politie heeft al verschillende fietsen in beslag genomen op verdenking van diefstal, zonder bewijs.
Om welke prijsklasse gaat het in deze gevallen?
Heel gewone simpele stadsfietsen. Door ons goed opgeknapt en als nette fietsen verkocht aan statushouders. De jonge mannen werden rgelmatig aangehouden en moesten kunnen bewijzen dat het hun fietsen waren. Als ze dat niet konden, werden de fietsen in beslag genomen. En nee, ik verzin dit niet, het gebeurde echt bij ons in het dorp.
In de grote stad ooit één keer, ruim 15 jaar geleden, een georganiseerde politiecontrole gezien. Ik werd er niet uitgepikt, maar degene voor en achter me wel. Had de indruk dat het ging om minder frisse types op frisse fietsen.
Etnisch profileren staat idd hoog in het vaandel bij veel politiekorpsen. En kan klagen dat die asielzoekers criminelen zijn. Ik heb foto's gemaakt van het aankoopbewijs en registatiekaart van mijn fiets, waar mijn naam duidelijk op staat, en opgeslagen als favoriet. Net als mijn paspoort trouwens. Altijd bij de hand. Maarrr ik heb een westers uiterlijk dus ik heb dat probleem niet.