Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: X-mid 2p Solid Tent van Durstongear - Forum Wereldfietser

Te koop: X-mid 2p Solid Tent van Durstongear

Ik ga vanavond onderstaande advertentie op Marktplaats zetten, voor bovengenoemde tent.

Aangezien dit reeds een onderwerpje was een paar weken terug, zijn er misschien WF collega’s geinteresseerd.

Ik zet vanavond laat de advertentie op Marktplaats.

Onderstaand de text, met ‘verklaring’ van verkoop en andere info.

—————————-
Ik heb per-ongeluk 🙏 door miscommunicatie rond de logistiek bij de bestelling en daarna het ongelukkige vervolg bij verkoper, gevolgd door verdere, uitermate correcte afhandeling van hen,..nu twee van deze prachtige tenten.
Gezien de hype en de snelheid waarmee eea. werd verkocht een maand of 2,5 terug, verwacht ik wel belangstelling hiervoor.

Het geheel van aankoop, transport, inklaring etc., brengt het totaal van kosten voor zo'n tent, nu,..op €509. Dat is dan ook de minimum prijs waar ik de tent voor weg wil doen,..aan iemand die er 1) dit jaar evt. nog plezier van wil hebben en 2) zekerheid wil van beschikbaarheid komende jaren.

Ik heb er 3 fotootjes bijgedaan van het proef opzetten van mijn tent,..alsmede van de doos waar de tweede tent inzit, voor de nieuwe eigenaar,..gestuurd door Kaviso, plus aankoop bewijzen en communicatie.

Over de tent,..kan de liefhebber kan ongetwijfeld zelf de nodige informatie bij elkaar sprokkelen, als dat al niet bekend is.
———————

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1875 ... syiSuccess
VERKOCHT via Marktplaats