Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Koga standaard voor lowrider - Forum Wereldfietser

Te koop: Koga standaard voor lowrider

Dag beste mensen,

Ik heb een standaard van Koga voor een lowrider liggen. Qua prijs lijkt me € 15,-- excl. verzendkosten redelijk.
Koga.JPG.jpg

Groet,
Agnes
Wij hebben net een nieuwe Koga. Is deze kleine staander nuttig of kunnen we die best verwijderen van de fiets? Lijkt ons niet echt nodig.
Ik denk niet dat de verkoper erop zit te wachten dat daar eerlijk antwoord op komt :)
Regine schreef:
za 02 jul, 2022 19:32
Wij hebben net een nieuwe Koga. Is deze kleine staander nuttig of kunnen we die best verwijderen van de fiets? Lijkt ons niet echt nodig.
Sommigen zien het als nuttig, anderen als iets wat je kunt vergeten in te klappen onder je voortas en daarmee een potentieel crash risico.

Anderen rijden zonder voordrager en kunnen 'm daardoor niet monteren, en weer anderen rijden helemaal zonder standaard ;)
De verkoper (ik dus) heeft geen mening over het nut en noodzaak van dit artikel.
Als je er naar op zoek bent, heb je een standaard voor weinig geld. Als je er niet naar op zoek bent kan het je aan het denken zetten of schenk je geen aandacht aan de advertentie.
Regine schreef:
za 02 jul, 2022 19:32
Wij hebben net een nieuwe Koga. Is deze kleine staander nuttig of kunnen we die best verwijderen van de fiets? Lijkt ons niet echt nodig.
Ik vind het persoonlijk echt een zeer handig ding. Mijn fiets staat veel stabieler met twee standaards, zeker met volle bepakking. Ik zou er niet zonder willen.
Jose gebruikt 'm bij iedere stop . Ik zet de volle fiets altijd tegen hek of gevel dus ik gebruik 'm eens per maand.
Zo zie je maar.
Groetjes Pier.
standaaard is verkocht