Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Slaapmat Thermarest Xtherm Neoair - Forum Wereldfietser

Slaapmat Thermarest Xtherm Neoair

Thermarest Xtherm Neoair max slaapmat.

Licht gewicht, maar toch heerlijk warme slaapmat.
R-waarde van 5.7!

Compleet inclusief hoes en opblaaszak, zodat je de mat niet met vochtige adem hoeft op te blazen.

Helaas loopt de mat heel langzaam leeg. Echter ik kan het lek niet vinden. Ik kan er net 1 nacht op slapen.

Originele thermarest patch kit zit er bij, dus is makkelijk te repareren voor iemand die hier handig mee is.

Mat is 4 jaar oud, slechts enkele trips gebruikt.

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1857793437/view

Hoef er dus zeker niet meer de hoofdprijs voor te hebben!
BikepackingTurtle schreef:
ma 27 jun, 2022 14:45
Thermarest Xtherm Neoair max slaapmat.

Hoef er dus zeker niet meer de hoofdprijs voor te hebben!
Nee, 100 euro voor een lekke slaapmat is echt een koopje.
Werd laatst op marktplaats ook 45 euro geboden op een Exped met delamineringsproblemen... Had ik mijn twee matten met dezelfde problemen misschien toch maar niet weg moeten gooien? ;)

@TopicStarter: Kan de winkel waar je de mat gekocht hebt niets voor je betekenen? Of anders misschien de fabrikant? Best positieve verhalen gehoord over de service van Thermarest.
Ik had identiek dezelfde slaapmat. Uiterst tevreden mee tot die vorig jaar 's nachts heel llangzaam leeg liep. Ik was toen onderweg in Frankrijk en ben bij Au Vieux Campeur (bekende buitensportzaak) gepasseerd om raad te vragen. Dan aan de slag met hun advies: mat opblazen, stukje voor stukje onder water houden en kijken of er ergens bubbels ontstaan. Het enige wat ik kon zien waren minuscuul kleine bubbeltjes ter hoogte van de naden. Maar dat wees niet echt op een duidelijk lek.

Bij thuiskomst heb ik contact genomen met de buitensportwinkel waar ik de slaapmat kocht. Ze hebben deze voor herstelling terug gestuurd naar Thermarest, ik was bereid de herstelling te betalen. Thermarest stuurde echter een nieuwe exemplaar, met de vernieuwde winglock valve. Probleem opgelost. Het enige spijtige is dat de grote oranje pumpsack die ik had gekocht om de Xtherm in 123 mee op te blazen niet meer past met die Winglock valve. Misschien bestaat er wel een hack voor, geen idee.
Dank voor de tips, mat is inmiddels naar een nieuwe eigenaar!