Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garmin GPSmap 60CSx + toebehoren gratis aangeboden - Forum Wereldfietser

Garmin GPSmap 60CSx + toebehoren gratis aangeboden

Bij deze bied ik mijn Garmin GPSmap 60CSx gratis aan.

Ik heb er ook nog twee stuurbevestigingen voor. Helaas zit er in eentje een scheur, maar die is nog wel bruikbaar.

Tevens zit er een 8GB microsd kaartje in.

Hij vertoont heel soms wat uitval tijdens het fietsen, maar verder doet hij het nog goed.
Ik heb er half Europa mee door gefietst.

Kan weg omdat ik inmiddels een vervanger heb die meer kan en ook beter werkt.

Met "gratis" bedoel ik uiteraard zonder verzendkosten.

Laat maar weten of je interesse hebt.
Dag Ivo,
PB gestuurd.
Dag Kees,

Ik woon in Groningen. Geef je adres maar even door, dan maak ik alvast een pakketje voor je klaar.

Wat betreft de tracks: volgens mij gaat de 60CSx maar toch 20 tracks, maar goed, dat zul je wel gewend zijn.

Groeten,
Ivo
20 tracks, 500 punten max per track.
500 is max. voor een opgeslagen track, cq eigengemaakte track die je op toestel zet.
Max. voor actieve log is 10.000 punten. Truuk was om eigen gemaakte tracks de naam Activelog001, 002 etc. te geven (max 20 tracks).
Ik heb hier ook precies dezelfde nog liggen, een Garmin GPSMap 60CSx dus. Heeft voor mij 13 jaar trouwe dienst gedaan, doet het nog steeds. Eigenlijk mag ie ook wel gratis weg. Zit ik meen een 2GB SD kaartje in, dat was al die jaren ruim voldoende voor GPX bestanden.
Batterijklepje is helaas wel stuk, waardoor ie niet meer waterdicht sluit. Mogelijk kan je een klepje ergens anders nog vandaan halen mocht je dit belangrijk vinden.

Locatie: Houten