Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd: Sustrans kaarten - Forum Wereldfietser

Gevraagd: Sustrans kaarten

Heeft iemand nog wat fietskaarten van een deel van Engeland (Norfolk, Suffolk, Essex, Hertfordshire, Bedfordshire, Cambridgeshire) in de aanbieding? Bij voorkeur Sustrans Cycle Maps.

#nooitgeschotenisaltijdmisgeschoten
IMG-20220610-WA0000.jpg
Sustrans kan op dit moment geen kaarten versturen naar Europa.
Weet iemand hoe het zit met de verkrijgbaarheid van Sustrans kaarten in winkels in Engeland? Waar kan ik ze kopen?
Tourist information, boekhandel, fietsenwinkels, ...

Wie heeft hier ervaring mee?
Bronsky schreef:
vr 10 jun, 2022 15:21
Heeft iemand nog wat fietskaarten van een deel van Engeland (Norfolk, Suffolk, Essex, Hertfordshire, Bedfordshire, Cambridgeshire) in de aanbieding? Bij voorkeur Sustrans Cycle Maps.

#nooitgeschotenisaltijdmisgeschoten

IMG-20220610-WA0000.jpg
What about mapy.cz ?
It isn't right what you're looking for but can be quite helpful with offline maps.
brouter can show all cycling trails as well. (online)
Screenshot_20220708-171301.png
Screenshot_20220708-171553.png
I know. I'm using locus maps with brouter anyway. But in case of fucked up smartphone or whatever a old-fashion cyclemap can be helpful.
De naam Sustrans ken ik niet, thuis eerst oefenen met Google maps en in Engeland zelf landkaarten kopen. Zo heb ik een hele set Bartholomew kaarten.
@martin: Sustrans is een bekend begrip: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sustrans.

@bronsky: Ik zou me niet zo'n zorgen maken. Duik gewoon in een stad een boekenzaak of Tourist Office in en kijk wat men daar verkoopt. Komt goed.
De lokale VVV's verstrekken vaak gratis toeristische overzichtskaarten met fietsroutes, als het even kan ga ik altijd daar even kijken, meestal vind je daar mooie kaarten en info over de regio die je online niet zo gauw vind.
Martin E. van Doornik schreef:
za 09 jul, 2022 19:41
De naam Sustrans ken ik niet, thuis eerst oefenen met Google maps en in Engeland zelf landkaarten kopen. Zo heb ik een hele set Bartholomew kaarten.
Afbeelding 054.jpg
Het is van die groene kaarten, reeds gekocht in 1984