Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kampeerspullen - Forum Wereldfietser

Kampeerspullen

Vanwege zeer ernstige ziekte wil ik mijn kampeerspullen verkopen.
Vaude Lizard tent 1á 2 personen Ultra light. Gewicht 1,16 kg. pakformaat 35 x 14 cm.
Slechts 10 keer gebruikt. € 195,00 Verkocht
FP Power Lizard U.L. 2 p. footprint€ 20,00 Verkocht
Ortlieb achtertassen 2 stuks Back Roller Classic € 50,00 Verkocht
Ortliep voortassen 2 stuks Front Roller Classic € 40,00 Verkocht
Thermarest Neo Air licht gewicht 690 gr. breedte 63 cm hoogte 6,3 cm lengte 183 cm nieuw, nooit gebruikt: € 65,00 Verkocht
Thermarest Pro Lite Regular 10 x gebruikt. Lichtste en meest compakte zelfopblazende matras die er is.
480 gr. Lengte 183 cm breedte 51 cm pakmaat 28 x 10 cm dikte 2,5 cm € 30,00 Verkocht
Comulus lichtgewicht donzen slaapzak X- lite 200 / blue-black. Ultra Light Sleeping Bag 350 gr. donskwaliteit 900 FP.
Alleen gebruikt (10 keer) in combinatie met lakenzak. 180 cm gebruikslengte 185 cm. Verkocht

SteriPen Traveler Mini water ontsmettingsmiddel. Levensduur UV lamp 3000 liter 2 keer gebruikt € 35,00
Inklapbaar krukje Clik Elite € 10,00 stevig lichtgewicht
Vaude voortassen 2 stuks € 30,00 (met klep)
Olymp Sport achtertassen 2 stuks € 15,00
Muskietennet Careplus 210x200x140 150 gr, € 12,75 + € 7,25 verzendkosten is € 20,00
Harrie Coppens schreef:
zo 05 jun, 2022 09:26
Vanwege zeer ernstige ziekte wil ik mijn kampeerspullen verkopen.
Da's een nare manier om te moeten stoppen met fietsen... sterkte!

Ik wil het NeoAir matje wel overnemen en ben wel benieuwd wat je voor de slaapzak wil hebben. Zou je mij een pb'tje kunnen sturen?
Thermarest NeoAir heeft mij € 102,00 gekost is nieuw nooit gebruikt prijs staat in overzicht.
Harrie Coppens schreef:
zo 05 jun, 2022 10:02
prijs staat in overzicht.
Vraagprijs van de slaapzak is niet vermeld.

Daarnaast: wat een manier om te moeten stoppen. Sterkte er mee.
Sorry slaapzak is € 40,00
Ik kom waarschijnlijk te laat maar heb interesse in de slaapzak, zou die op mijn kosten naar België verzonden kunnen worden ?
Cumulus slaapzak en Thermarest NeoAir zijn verkocht
Hallo Harrie,
Ik lees al heel lang mee op dit forum en onlangs een koga world traveller signature rohloff gekocht waar ik mooie tochten mee fiets en ook gebruik voor mijn werk.

Vroeger ging ik altijd met mijn ouders op fietsvakantie en nu begint het weer te kriebelen, het is dan ook vervelend te lezen dat het voor u anders wordt.

Ik kan nog geen berichten versturen omdat ik nieuw ben op dit forum, ik weet niet of u mij een bericht kan sturen? Ik heb heb een vraagje over de tent, en wil deze wellicht wel van u kopen.

Met Vr Gr,

ej
Veel sterkte en beterschap!

Heb je PB gestuurd in verband met de tent.
Ortlieb achtertassen zijn verkocht
Beste Harrie,

Wat een vervelende reden om met kamperen te moeten stoppen. Veel sterkte en kracht toegewenst.

Ik heb interesse in de “Thermarest Pro Lite Regular” en de “Ortliep voortassen”. Mocht De Vaude Lizard tent er nog zijn dan ben ik daar ook geïnteresseerd in.

Met hartelijke groet,
Evert
Thermarest slaapmat, Ortlieb voortassen, Vaude Lizzard, Vaude footprint en tent zijn verkocht.
Tassen verkocht.