Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mijn vakantie fiets is te koop. - Forum Wereldfietser

Mijn vakantie fiets is te koop.

Voor mij het einde van een tijdperk.
IMG_2282.JPG
Airborne titanium 57 cm. Heeft 10 jaar stil gestaan voor de rest in prima staat. Compagnolo Chorus afgemonteerd.
As Zaterdag tuintjes markt in Nieuw Beijerland. Geef iets van een berichtje krijg je het adres en telefoonnummer.
Wat maakt deze fiets een vakantiefiets?
Titanium frame, dan schuren je bikepacking tassen de lak er niet af ;)

Succes met de verkoop!
Je kan met iedere fiets vakantie vieren en iedere fiets kan mee op vakantie. Succes met de verkoop!
Prachtig ding. Wat vraag je ervoor?
Berger schreef:
wo 18 mei, 2022 17:08
Wat maakt deze fiets een vakantiefiets?
Omdat ik vanaf 1985 tot 2012 en vanaf 2008 met deze fiets vanaf de camping in de regio van Bourg-d'Oisans bergje op en af heb gedaan. Dat was mijn uhhh onze vakantie.
Lite52 schreef:
wo 18 mei, 2022 20:01
Je kan met iedere fiets vakantie vieren en iedere fiets kan mee op vakantie. Succes met de verkoop!
Helemaal mee eens, maar dat maakt niet iedere fiets een vakantiefiets. Je kunt ook met iedere schaar je heg knippen....
Neemt niet weg dat ik het een leuk fietsje vind.
Dit is zelfs voor een Airborne een best bijzondere fiets :shock:

Zeker weten dat je hem kwijt wilt?
De fiets staat weer op zolder. Wel een goed contact opgeleverd van een iemand die bijna de zelfde tik heeft.
WimB schreef:
wo 18 mei, 2022 21:34
Berger schreef:
wo 18 mei, 2022 17:08
Wat maakt deze fiets een vakantiefiets?
Omdat ik vanaf 1985 tot 2012 en vanaf 2008 met deze fiets vanaf de camping in de regio van Bourg-d'Oisans bergje op en af heb gedaan. Dat was mijn uhhh onze vakantie.
Dat heb ik in 2011 gedaan vanaf die plek, 6 keer op en neer, met exact zelfde frame! Maar die is nog niet te koop.