Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zeldzaam Idworx RockOPionion Titanium Power Spec - Nieuw - Forum Wereldfietser

Zeldzaam Idworx RockOPionion Titanium Power Spec - Nieuw

https://www.marktplaats.nl/plaats/m1827402894/view

Wat een fiets! De remmen vering, aandrijving, alles voelt kloppend. Ik heb er helaas maar twee keer mee gefietst (er staat minder dan 100 kilometer op de teller). Ik ben overgestapt naar een mountainbike van een racefiets vanwege schouderblessure, maar ook fietsen op een mountainbike blijft erg pijnlijk en heb besloten hem te verkopen.

Voordat ik de fiets kocht heb ik contact gehad met de eigenaar van Idworx en advies ingewonnen van Wouter (heeft precies dezelfde fiets en fietst er lange duur wedstrijden er mee) en Ruud van Horizon bicycles in Utrecht.

De uitvoering is volgens hun de beste samenstelling van componenten, er is op niks bespaard.

De Power Spec editie is aangevuld met onder andere:

DaLaw Carbon velgen
Titanium Zadelpen
Titanium bidonhouders
MKS always black pedalen

De nieuwprijs is iets minder dan 9000 euro. Hij is nog praktisch nieuw, de haren zitten nog op de banden.

Interesse of vragen? Bij voorkeur even bellen. 06********. Contact via PM, Moderator

Zoektermen: mountainbike ATB reisfiets maat 56 grote maat gravelbike Pinion versnellingen versnellingsbak carbon velgen Idworx id worx Gaastra Koga miyata Santos MTB RockOpinion Idworks Titanium Rohloff Onderhoudsvrij Beste kwaliteit Carbon velgen
20220428_095425.jpg
20220428_100757.jpg
Ondanks mijn afkeer van advertenties die beginnen met "De kenners weten...." hier toch een werkende link :wink:

https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... power-spec
FritsD schreef:
wo 11 mei, 2022 19:06

De kenners weten het, dit is een van de beste mountainbikes die te koop is [...]
Daar valt over te twisten, maar het is wel een mooie ;)

Misschien nog even vermelden welke achternaaf erin zit? DT 240, Onyx Classic, Pinion H2R? H3R?

Jammer dat je er zelf zo weinig plezier aan kon hebben. Geen idee wat je blessure inhoudt, maar je zou misschien nog een wielset met 27.5x3.0 plusbanden erin kunnen proberen? Dan wordt de fiets nog een stuk comfortabeler van het extra volume van de band, misschien dat dat helpt? Een fatbike huren geeft je een indruk welke kant het dan op kan gaan. Een plusband is dan de tussenvorm tussen wat er nu opzit aan bandbreedte en de fatbike bandbreedte.

Succes met de verkoop!