Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Idworx Easy Rohler Lady - Forum Wereldfietser

Te koop: Idworx Easy Rohler Lady

Te koop aangeboden:
Idworx Easy Rohler, damesmodel, maat L uit 2011 met oorspronkelijke Idworx kettingkast.

Fiets is in orde, verlichting werkt, voorzien van tubus voor en achterdragers, vlinderstuur, Klic-fix stuurtashouder, km-teller, pompje, slot met ketting, platformpedalen.Banden zijn Marathon Supremes. Zien er nog goed uit maar zijn wel op leeftijd. Laatste olieverversing van de Rohlofnaaf is ook wel een aantal jaren geleden. Originele aankoopbon en reserversleutel zijn aanwezig.

Gebruikt voor woon-werk en vakanties (ca. 15.000km). Verkoop omdat deze fiets de afgelopen jaren niet meer gebruikt wordt en toch wel in de weg staat in ons schuurtje.

Nieuwprijs €3890,-, Vraagprijs: € 2000,-
Bieden graag per PB
20220506_164721.jpg
20220506_164636.jpg
20220506_164606.jpg
Hij is nog te koop, vraagprijs bij deze verlaagd naar €1750,-
En deze staat nog steed te wachten op een liefhebber.
Dan is hij blijkbaar te duur of de liefhebber heeft hem nog niet gevonden. Ik zou hem ook op Marktplaats zetten.
Rohloff olie wisselen, kettingslot&pompje&stuurtashouder eraf, fiets goed schoonmaken, setje goede foto's ervan maken en dan moet het verkopen op marktplaats vast wel lukken. Dan lijkt me dat die 1750 euro daar ook best realistisch zou kunnen zijn.

Kost je 23.99 euro voor een compleet olieverversset en een uurtje voor het schoonmaken en een rondje met de spoelolie erin rijden en de nieuwe olie erin stoppen (-:

Succes!
Wat ik ook niet zou aanraden is de originele prijs vermelden zoals je 12j geleden betaald hebt.
succes met de verkoop.
kristiano schreef:
do 16 mar, 2023 08:14
Wat ik ook niet zou aanraden is de originele prijs vermelden zoals je 12j geleden betaald hebt.
succes met de verkoop.
Waarom niet? Ik vind dat juist relevant en transparant, en het geeft me meer vertrouwen in de verkoper. Bovendien zal een geinteresseerde er toch al snel naar vragen, of naar de aankoopbon waar die prijs op staat. Dus.

Overigens lijkt het mij een mooie, degelijke fiets, voor een fractie van de prijs van een nieuwe fiets met zulke specs.

Ik zou de foto's stoerder vinden als er een gewoon stuur op zit en de kettingkast en het kettingslot eraf. Een basic stuur heb je al voor een paar tientjes, en het is in totaal misschien een uur werk. De fietst oogt dan opeens lichter en daarmee sportiever. Maar goed, dat is denk ik een kwestie van smaak.
Maat L zegt niet alles. Misschien wat cijfertjes geven? En je eigen lengte vermelden én of je lange benen of juist lange armen hebt bijvoorbeeld.
Mooie fiets hoor maar te groot voor mij.
Loes, 173cm lang.
Toch wordt de zithouding door de vorm van zo'n vlinderstuur best een paar centimeter korter in vergelijking met een recht stuur. En frames met lage instap zijn vaak al niet zo lang. Qua overstaphoogte heb je er met zo'n lage instap frame ook geen last van dat de bovenbuis in de weg zou zitten ten opzichte van een traditioneel herenframe ;)

Lang verhaal kort... Passen en proefrijden lijkt me zeker in dit geval de beste optie als je interesse hebt.
Loes vdB schreef:
za 18 mar, 2023 08:42
Maat L zegt niet alles. Misschien wat cijfertjes geven? En je eigen lengte vermelden én of je lange benen of juist lange armen hebt bijvoorbeeld.
Mooie fiets hoor maar te groot voor mij.
Loes, 173cm lang.
Mijn vrouw is 1,70m en dat past prima.
Ik heb langere benen in verhouding en korte armen. Vandaar dat voor mij L te groot is. Dus, altijd serieus testrijden :wink: !
Loes vdB schreef:
za 18 mar, 2023 14:42
Ik heb langere benen in verhouding en korte armen. Vandaar dat voor mij L te groot is. Dus, altijd serieus testrijden :wink: !
Inderdaad, uiteindelijk moet je zelf vaststellen of je lekker op een fiets zit. Idworx maakt standaard fietsen en die kun je wat aanpassen maar dat is uiteraard beperkt.
Laat maar via pb weten als je wil testrijden.
Goedeavond,

Ik heb interesse in uw vakantiefiets.
Mijn huidige koga is niet meer geschikt voor mijn nieuwe fietsvakantie, vandaar dat ik op zoek ben naar een goede tweedehands.
Mijn maximale budget zit op 1500 euro. Ik weet niet of dit bespreekbaar is aangezien U uw vraagprijs al verlaagd heeft.
Ik fiets nu op een Koga herenfiets maat 60. Zou iets kleiner kunnen. Ik heb geen idee hoe deze maat staat tot een lady L als die van U.
Moeilijk inschatten zonder erop te fietsen.

Groet Door
dvandrie at live.nl
De geometrie van de Easy Rohler, waaronder lady L is hier op de site van idworx nog te vinden, dit geeft alvast een indruk ter vergelijking met uw huidige fiets.
Verkocht, mag op slot