Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Flyer T 14 trekkingfiets met Rohloff - Forum Wereldfietser

Flyer T 14 trekkingfiets met Rohloff

Hierbij bied ik mijn mooie Flyer E bike te koop.
Geschikt voor fietsers rond de 1.90 cm
Het is een T14 Rohloffnaaf.
Zwarte fiets.
Magura HS33 remmen
Verlichting voor en achter
achterdrager voor ortlieb tassen of vergelijkbaar clicksysteem.
Goede Schwalbe marathon antilekbanden 50 mm
28inch wielen.
het achterwiel is vorig jaar vervangen door een santos 28inch vakantiewiel en de Rohloffnaaf heeft verstevigingsringen.
De fiets heeft een middenmotor van Panasonic.
km stand is 17500 km
accu is 100%
bereik bij eco is 140 km onder normale omstandigheden.
Ik heb de fiets voor vakantiereizen gebruikt.Daggemiddelde met bagage was steeds 120km op eco.
Tandwielen zijn goed.Ketting ook .
Het is gebruikelijk om ook het aanschafjaar, de reden van verkoop, de vraagprijs en foto's toe te voegen, en evt. een link naar de advertentie op Markplaats.
Denk dat deze het is:

https://link.marktplaats.nl/m1832927678

Kilometerstand en kleur zijn hetzelfde.

Wat er niet hetzelfde is, is dat het achterwiel van een Santos zou zijn. Die gebruiken voorzover ik weet de quickrelease versie van de Rohloff naaf, en niet de versie met asmoeren. Wat wel zou kunnen zijn is dat er bij het inspaken een zelfde velg gebruikt is als Santos gebruikt(-e).
Klopt.Bedankt voor het doorlinken naar Marktplaats.
De fiets mag weg voor € 1500
Ik heb het achterwiel laten vervangen door Santos.Ze hebben mijn naaf in een nieuwe velg gevlochten .
Waarom ik deze fiets verkoop.Ben nu 72 en een stang wordt lastig.
Ja dat gaat dan toch gebeuren.Altijd Santos gereden ,dan een topmerk Flyer en nu maar even kijken .Achter de geraniums kan altijd nog :-)
De fiets is van 2015.Altijd super onderhouden.