Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Tour fiets - Forum Wereldfietser

Te koop Tour fiets

Merk: Velotraum Finder FD12 Pinion -27,5 Plus
bouwjaar 06/2019
Kleur mint groen
Voor dames en heren.
Frame FD 1300
maten zitbuis 46
bovenbuis 58
overstaphoogte zitbuis 77
Rohlof/Pinion
Schijfremmen
Riem

Opmerking: zo goed als nieuw, weinig gebruikt en goed onderhouden.
reden verkoop: te groot
Voor informatie kunje me mailen. Afbeelding[/img][/url][/img]

Vraagprijs €. 4000.00

Bijlagen

Jopi Floor schreef:
vr 08 apr, 2022 17:53
Hhhhhhhhh
Wat is de vraagprijs ?
Jopi Floor schreef:Hhhhhhhhh
tsjie!
In ieder geval genoeg versnellingen.
Begrijp ik goed dat het er 12 zijn?
Zadelpen met veel setback....Te groot?
Pinion gecombineerd met Rohloff, dat is toch 18 x 14v, of 12 x14v, of 9x14v? Altijd meer dan 100 versnelllingen, incl veel overlap.
Denk dat er gekopieerd is van de website van de fietsenwinkel danwel de fabrikant, waar zal staan dat deze fiets leverbaar is met zowel Rohloff als Pinion. FD12 zal wel op de 12 versnellingsvariant van de Pinion bak duiden, aangezien ik hier een C1.12 gemonteerd zie. En geen Rohloff schakelbox.

'k Zou ook wel even met zadelpen, stuurpen en stuur en misschien zelfs cranklengte proberen te tweaken ja. Lijkt me wel een leuke fiets namelijk.

Ken de banden in kwestie niet, dus weet niet hoe breed en ook hoog deze vallen. Eventueel kun je ook nog de banden minder breed kiezen, wordt de fiets ook wat minder hoog van. Wel opletten dat je op die 40mm brede DT Swiss velgen niet te smal gaat qua band. Maar bijvoorbeeld een 27.5x2.6 Vittoria Mezcal of een setje Schwalbe SuperMoto's gaat wel.
Jurr schreef:
vr 08 apr, 2022 22:15
Denk dat er gekopieerd is van de website van de fietsenwinkel danwel de fabrikant,
Volgens mij staat de fiets aan de foto's te zien ook bij de dealer in Utrecht in de etalage.
Leon schreef:
vr 08 apr, 2022 22:27
Volgens mij staat de fiets aan de foto's te zien ook bij de dealer in Utrecht in de etalage.
Ziet er erg Horizonnig uit ja ;)
Ik dacht ook gelijk aan die setback van het zadel. Maar goed, laten we ervan uitgaan dat TS de tweakopties al heeft verkend.

Ik heb nog wel adviezen:
1. Maak bij daglicht enkele scherpe foto's van de fiets zonder al die tassen en drukke achtergrond.
2. Zet de foto's op de juiste manier (d.w.z. direct zichtbaar) in het topic.
3. Bedenk een informatieve en aantrekkelijke topictitel met daarin de USP's (bijv. 27.5 inch, zgan, Pinion).

Succes met de verkoop!