Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Koga Traveller 57 cm - Forum Wereldfietser

Te koop Koga Traveller 57 cm

Omdat het frame voor mij te groot is en ik zelf een kleinere fiets heb gekocht, verkoop ik mijn:

Koga Miyata Traveller GTS
De populaire reisfiets met superstevig aluminium frame. Complete toerfiets voor veelzijdig gebruik.

Framemaat 57 cm
Dus geschikt voor mensen van ongeveer 1.75 - 1.90 m lang, of met binnenbeenlengte van rond de 85 cm (van grond tot kruishoogte).

Bieden vanaf € 650,-.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's op https://link.marktplaats.nl/m1821711297

- Volledig Shimano Deore LX afgemonteerd.
- 27 versnellingen.
- Kleur zilver.
- Ringslot AXA Defender RL ART2, inclusief de reservesleutel.
- Vlinderstuur met lederen grip (kleine beschadiging in het leer, zie foto), het stuur is kantelbaar en dus af te stellen op uw favoriete zithouding. Bovendien kunt u het stuur op minstens 3 verschillende manieren vasthouden en zo al fietsend steeds afwisselen. Dit helpt nekklachten, zadelpijn en andere pijntjes voorkomen.
- Sterke Tubus achterdrager en voordrager, geschikt voor fietsvakanties met volle fietstassen en een tent.
- Naafdynamo en sterke verlichting voor en achter.
- Stevige standaard (zie de foto's met 4 tassen).
- Nieuwe snelbinders.
- Anti-lekbanden (een paar jaar geleden vervangen), originele sterke Koga velgen.
- Velgremmen (Shimano Deore LX).
- Bidonhouders.
- Het originele instructieboekje en een boekje met fietsreisverhalen en -tips.


Op de fiets is niet extreem veel gefietst en hij is altijd goed onderhouden.
Hij gaat weg omdat het frame voor mij te groot is.

U kunt de fiets bekijken en een proefrit maken bij de winkel De Vakantiefietser (neem een identiteitsbewijs mee):
Westerstraat 216, 1015 MS Amsterdam
Openingstijden:
dinsdag tot en met vrijdag: 10.00 - 17.00 uur
zaterdag: 09.00 - 17.00 uur

De verkoop verloopt wel rechtstreeks via mij. De advertentie staat ook op Marktplaats, via die site is een veilige betaling mogelijk.

Bijlagen

Ik zie nergens hoe ik dit topic kan verwijderen. De fiets is verkocht.