Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop ivm helaas moeten stoppen met fietsvakanties - Forum Wereldfietser

te koop ivm helaas moeten stoppen met fietsvakanties

Beste allemaal,

Na veel pijn (letterlijk en figuurlijk) heb ik moeten besluiten om niet meer op fietsvakantie te gaan - mijn lichaam is afgelopen zomer in elkaar geklapt en herstel gaat de nodige jaren duren.

Hieronder een lijst van wat ik, voor nu, te koop heb - alles is exclusief verzendkosten. Ophalen in Utrecht is natuurlijk altijd mogelijk. Enneh.... een goed bod mag natuurlijk ook :wink: :

Aanpassing: ik heb de lijst ondertussen aangepast en eruit gehaald wat verkocht is om het overzichtelijker te houden.

Voile Straps:
Voile Straps® - 32” XL Serie - Kleur : Zwart: 2x €10-- – zo goed als nieuw
Voile Straps® - 32” Rack Strap (10mm)- Kleur: Oranje 3x ongebruikt €40, --
Voile Straps® - 6” Nano - Kleur: Zwart 6x waarvan 2x ongebruikt en de andere 4 nog zo goed als nieuw €15,--

Waterzak:
Nalgene waterzak 1L €10,00 - ongebruikt

Lepper zadeldekje/ regenhoes €4,-- nieuw (in originele verpakking)
Slot: Abus multiloop 210 inclusief 3 sleutels €15,-- -

Boekjes:
Hanzeroute deel 1 en deel 2 – per stuk €12,50,-- samen voor €20,-- - als nieuw
Loire-Kastelenroute €12,50,-- - als nieuw
Fietsroute langs oude wegen deel 1 €12,50,-- - als nieuw
Rondje Utrecht €8,-- - als nieuw

Mocht je interesse hebben stuur me dan een PB of zet hieronder een reactie.
Das balen Inge.
Duimen voor een doorstart op termijn. 🤞🏻
Oei, dat is geen goed nieuws Inge.
Veel beterschap gewenst!

Maar ik heb wel interesse in het matje, ik stuur je wel een PB.
LHTJoost en Rick - het is helaas niet anders. Gelukkig kan ik wel weer een beetje rondfietsen maar meer dan een kilometer of 45 zal het voorlopig niet worden vrees ik.

Rick heb je net een PB gestuurd.
Beste Inge,

Wat een naar besluit wat je hebt moeten nemen. Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk om afscheid te moeten nemen van iets wat je zo graag doet.

Ik heb belangstelling voor de helinox chair. Ik kan hem ophalen.

Hartelijke groet,

Sylvia
Da's naar om daarom je spullen te moeten verkopen.

Fingers crossed voor verbetering en herstel. Beterschap!
Ooh, wat vervelend om te horen!
Een goed herstel.
Sylvia - heb je een pb gestuurd.
Jurr & jwkeij - dank jullie wel. Het is niet anders en daar waar deuren sluiten gaan er ook weer nieuwe open.
Sterkte
Inge heb een pb gestuurd.
Beterschap en sterkte toegewenst.
Ik wens je ook beterschap en sterkte toe. Heb zelf enige jaren geleden ook lichamelijk ongemak ondervonden vanwege val van trap, na 2 jaar fysio weer wat fatsoenlijk kunnen fietsen en verleden jaar weer vakantietocht naar Berlijn kunnen maken.
Zag op gps forum berichten over motor trike en zumo XT van ene Inge1 en dacht: zal toch niet die Inge zijn van forum wereldfietsforum, maar wellicht toch wel. Volhouden!!
Dit is een beslissing die je niet graag wilt nemen.
Soms is er nog hoop en stel je het uit tot het moment dat je moet erkennen dat het er niet meer in zit.
Dat kan pijnlijk zijn maar door nu een drastisch besluit te nemen wordt je niet meer geplaagd met valse hoop.
Ik wens je sterkte en herstel.
Mvg Jan
Dank voor al jullie medeleven.

Jan je slaat de spijker op z'n kop met "Soms is er nog hoop en stel je het uit tot het moment dat je moet erkennen dat het er niet meer in zit. Dat kan pijnlijk zijn maar door nu een drastisch besluit te nemen wordt je niet meer geplaagd met valse hoop. "

Vandaar het begin gemaakt met spullen te verkopen - en ja het voelt goed.
Sterkte Inge.

Wat doe je nu met de Lamborghini en de Jeep?
(Vond je draadje daarover erg leuk, vandaar dat het gelijk deze vraag oproept.)
De Lamborghini blijft voor binnenfietsen en de Jeep voor rondjes rondom huis. Vrees wel dat beide nu een stuk minder kilometers zullen gaan maken.
Je moet iets doen om een beetje fit te blijven nietwaar.
Bump
Je hebt Pb!
Update met wat ik nog te koop heb:

Waterzak:
Nalgene waterzak 1L €10,00 - ongebruikt

Lepper zadeldekje/ regenhoes €4,-- nieuw (in originele verpakking)
Slot: Abus multiloop 210 inclusief 3 sleutels €15,-- -

Boekjes:
Hanzeroute deel 1 en deel 2 – per stuk €12,50,-- samen voor €20,-- - als nieuw
Loire-Kastelenroute €12,50,-- - als nieuw
Fietsroute langs oude wegen deel 1 €12,50,-- - als nieuw
Rondje Utrecht €8,-- - als nieuw