Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Gazelle Goldline Kathmandu trekkingfiets - Forum Wereldfietser

Te koop: Gazelle Goldline Kathmandu trekkingfiets

IMG_2777.JPG
Framehoogte 56
Wielmaat 28"
Voorwiel vervangen door een nieuw exemplaar
Deodore XT Velgremmen
Kleurgrijs
Brooks CB17 zadel
Lederen stuurbekleding
Voor- en achterdrager
Deodore XT derailleur
nieuwe trapas
goede conditie
vraagprijs 550 Euro
mee te leveren kilometer teller
Voeg je ook even foto's toe?
OK Willem. Ik zal morgen een foto sturen. Ik weet (nog) niet hoe dat moet.

Tot5 morgen, Klaas
Dat kan als volgt:

Upload de foto(s):
Screenshot_20220302-192903.png
Kies 'Plaats in tekst':
Screenshot_20220302-192951.png
Hallo Willem,

Is het niet handiger om de foto(s) gewoond via de mail te sturen? Mijn emailadres is: kenjniemeijer@******, contact via PM. Moderator
Als je er mee akkoord gaat, stuur ik morgen 5/3 de foto(s). Dan moet ik natuurlijk wel jouw emailadres hebben.

Met vriendelijke groet,

Klaas Niemeijer
Ik denk niet dat Willem zelf interesse heeft in je fiets, maar indirect het advies geeft dat een fiets met een vraagprijs van 550 euro beter verkoopt met 1 of meer foto's erbij zichtbaar in een forumtopic. Met de door hem geplaatste uitleg gaat dat vast lukken.

Het plaatsen van een emailadres open en bloot op een publiek forum zou ik niemand aanraden, dat levert namelijk een hoop spam op voor de komende jaren. Helaas lezen op een openbaar forum namelijk niet alleen fietsliefhebbers mee, maar ook bedrijven van over de hele wereld met minder goede bedoelingen.

Mocht je toch je emailadres met iemand willen delen, doe dat dan via een privébericht. Dat kun je door op de forumnaam van iemand te klikken en dan vervolgens op de knop 'Contacteer *forumnaam'
Jurr heeft gelijk. Ik heb al een fiets.

Overigens: als je de fiets incl. foto's ook op Marktplaats hebt staan, dan kan je ervoor kiezen om aan je reactie de link naar de MP-advertentie toe te voegen.
Nee, ik heb de fiets niet op Marktplaats staan. Inmiddels foto bijgevoegd.
Moderator: Ik trek deze fiets voor de verkoop terug.

Met vriendelijke groet,


Klaas Niemeijer