Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te huur: Evoc Travel Bag Pro fietstas - Forum Wereldfietser

Te huur: Evoc Travel Bag Pro fietstas

Neem je fiets gemakkelijk en veilig mee in vliegtuig, trein of bus met de Evoc Travel Bag Pro fietstas. Binnen korte tijd heb je je fiets klaar om in te pakken. Je hoeft enkel het stuur, de pedalen en de wielen los te halen van je frame om de tas te gebruiken. De wielen worden extra beschermd dankzij de aparte compartimenten. De tas is af te sluiten door middel van een ritssluiting. Door middel van de handgrepen en de skatewielen aan één hoek neem je de tas gemakkelijk mee.

Specificaties tas:
• Geschikt voor vakantiefiets, racefiets en mountainbike (tot 29 inch)
• Aparte compartimenten voor bescherming van de wielen
• Afsluitbaar met ritssluiting
• Voorzien van skatewielen aan één hoek en handgrepen voor gemakkelijk meenemen
• Maximale wielbasis 124 cm
• Gewicht: 8,0-8,4kg (tas: 8000g; optionele racefiets voorvorkadapter: 250g; optionele rolwieltje voor onder tas: 140g)
• Inhoud: 280 liter
• Afmetingen: 130 x 80 x 27 cm

Huurprijs (excl. borg):
• 1 week: €30,-
• 2 weken: €55,-
• 3 weken: €75,-
• langer: in overleg

In Den Bosch ophalen en terugbrengen.

N.B.
S.v.p. n.a.v. dit bericht geen discussie gaan starten over 'fietskoffer vs fietshoes vs fietsdoos' of over fietstransport in het algemeen. Ik wil gewoon mensen helpen die een stevige fietskoffer zoeken maar de aanschafprijs te hoog vinden. #deeleconomie

foto2.JPG
foto1.JPG
foto6.JPG
>> even omhoog duwen >>

Vanaf medio 22 april weer beschikbaar.
>> even omhoog duwen >>

Inmiddels weer beschikbaar.
>> even omhoog duwen >>
Geachte heer,

Ik ben geïnteresseerd voor de periode van 23 september 2022 tot en met 2 oktober 2022.

Graag hoor ik!

Mvg,

Kenny
Beste Kenny,

De fietstas is dan nog beschikbaar. Ik stuur je een persoonlijk bericht (PB) waarvan je ook een melding in de email krijgt als het goed is.

Groetjes,
Willem
Goedemiddag Willem,

Heb je de tas toevallig beschikbaar op dit moment? Ik zou hem graag de komende 2 weken van je huren en ik ben toevallig vandaag in het begin van de avond in Den Bosch:)

Gr Rogier