Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gratis: Garmin GPS-houder voor op de fiets - Forum Wereldfietser

Gratis: Garmin GPS-houder voor op de fiets

Wie kunnen we blij maken met deze nieuwe ongebruikte GPS houder.

Deze houder is in ieder geval voor "Garmin GPS map 60" en waarschijnlijk "Garmin Astro 220" geschikt.

Gratis op te halen of tegen portokosten op te sturen.
IMG_20220218_084448.jpg
IMG_20220218_084439.jpg
Ik vraag me af of reacties goed doorkomen.

Ik heb namelijk van één persoon onlangs 2x een bericht gehad. Deze kwamen alleen in mijn mail, dus niet in mijn berichten via het forum.

Beide keren heb ik teruggemaild, maar geen reactie meer gehad.

Klopt het dat het zo gaat?
En ik plaats het hier, mocht geïnteresseerde in kwestie nog belangstelling hebben, maar mogelijk mijn reactie niet ontvangen hebben.
As* schreef:
di 10 mei, 2022 09:42
[...]

Ik heb namelijk van één persoon onlangs 2x een bericht gehad. Deze kwamen alleen in mijn mail, dus niet in mijn berichten via het forum.

Beide keren heb ik teruggemaild, maar geen reactie meer gehad.

Klopt het dat het zo gaat?

[...]
Da's apart, in je profiel staat dat je alleen via privébericht te bereiken bent. Je kunt wel instellen dat je via email een melding krijgt van een privébericht, maar het daadwerkelijke bericht zou dan bij je privéberichten hier op het forum moeten komen te staan.

Je kunt ook instellen dat je naast via privéberichten ook via e-mail te bereiken bent, maar het lijkt dat die optie bij jou niet aangevinkt staat.
Dank voor je reactie!
Ik dacht ook dat het zo ging, maar er verschijnt juist niets bij privé bericht.
Enig idee wat het probleem kan zijn?
Inbox vol misschien? Verder zou ik het ook niet weten. Wel heb ik even je bericht gemeld, dan kan een moderator misschien even met je meekijken.

En als je die (privé-/e-mail-)berichten wel in je e-mail inbox krijgt zou je natuurlijk hier op het forum kunnen vragen of men daarin een emailadres en/of telefoonnummer kan zetten zodat je op die manier het contact kunt voortzetten.

Publiekelijk op het forum plaatsen van mailadressen en telefoonnummers uiteraard niet, deze berichten worden ook door allerlei spamverspreiders en andere kwaadwillenden gelezen en daarbij gescand op telefoonnummers en/of mailadressen om je nog jarenlang ellende te kunnen geven.

Wat ook kan helpen is even in een forumtopic vermelden als je iemand een (privé-/e-mail-)bericht gestuurd hebt en de desbetreffende forummember even quoten, vaak krijgt men daar ook een melding van.
Hartelijk dank @Jurr
Hoe weet ik of mijn priveberichten te vol zitten? Ik krijg er geen melding van. Er zitten 138 berichten in (tot eind 2019, dus volgens mij nog met het oude forum)?

@janenliseth, ik ben benieuwd of jullie nu een melding krijgen van dit bericht. Hebben jullie nog belangstelling voor de gps-houder?
@janenliseth, ik ben benieuwd of jullie nu een melding krijgen van dit bericht. Hebben jullie nog belangstelling voor de gps-houder?

We zijn inmiddels in contact met elkaar.
Indien er nog geïnteresseerden zijn, ik heb dezelfde te geef(splinternieuw), die bevindt zich wel in België dus portokosten vallen dan wat hoger.
Laat maar weten.