Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Surly Long Haul Trucker 58cm vakantiefiets (1x11) - Forum Wereldfietser

Surly Long Haul Trucker 58cm vakantiefiets (1x11)

Te koop:

Vakantiefiets van Surly in de maat 58cm (ik ben zelf 1m87).

Het frame is 6 jaar oud maar ziet er nog behoorlijk goed uit. Hier en daar een krasje maar geen grote beschadigingen of roest. Wel laat op een paar plekken de belettering los. Ik heb dit frame destijds aan de binnenkant behandeld met framesaver.

De rest van de onderdelen zijn nieuwer, varierend van 1 tot 4 jaar oud. Ik heb de fiets zelf opgebouwd met een Shimano SLX 1x11 groep. Het verzet is 34t voor en 11-46t achter (lange beklimmingen geen probleem!).

De wielen zjn 26 inch en vrijwel onverwoestbaar, 36 spaaks Ryde SP19 velgen en Shimano LX naven.

Dragers zijn van Tubus (Cargo, achter) en Surly (Nice, voor), allebei geschikt voor zware tassen. De achterdrager heeft na flink wat fietsvakanties wel wat oppervlakkige roest op de plekken waar de tassen eraan hangen.

Verder: Schwalbe Almotion banden, SQ Lab stuur, Selle Italia zadel, Shimano v-brakes, nokjes voor 3 bidonhouders en zelfs voor reservespaken. Eventueel heb ik stuurpennen in verschillende maten liggen om de fiets passend te maken voor de koper.

Al met al een heel nette vakantiefiets. Het is zeker geen lichtgewicht, maar wel stevig en relatief gemakkelijk in onderhoud. Ik heb er zelf al flink wat vakanties op gemaakt in heel Europa, maar de fiets kan nog jaren mee!

De vraagprijs is 800 euro.

Vragen? Stuur me een bericht!

Te bekijken en af te halen in Rotterdam.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze fiets is verkocht!