Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Exped Schnozzel - Forum Wereldfietser

Exped Schnozzel

Ik heb nog een ongebruikte Exped Schnozzel, zo'n pompzak voor je slaapmatje.
Deze is gratis + verzendkosten, of ophalen in Ede. Dan krijg je er nog een zakje en een reparatiesetje voor Exped matjes bij.
Afbeelding
Werkt ook op de ventielen van de concurrent. Ideaal wmb👍
gios schreef:
ma 06 sep, 2021 07:25
Werkt ook op de ventielen van de concurrent. Ideaal wmb👍
Hoewel Exped zelf dé cncurrent (Thermarest) niet noemt, heb je daar volgens onafhankelijke derden (oa FietsVakantieWnkel) een apart hulpmiddel voor nodig, namelijk de speciale Universal Valve Adapter.
(maar dat werkt niet op de nieuwe WingLock-ventielen))
mikefiets schreef:
ma 06 sep, 2021 08:35
gios schreef:
ma 06 sep, 2021 07:25
Werkt ook op de ventielen van de concurrent. Ideaal wmb👍
Hoewel Exped zelf dé cncurrent (Thermarest) niet noemt, heb je daar volgens onafhankelijke derden (oa FietsVakantieWnkel) een apart hulpmiddel voor nodig, namelijk de speciale Universal Valve Adapter.
(maar dat werkt niet op de nieuwe WingLock-ventielen))
Ik heb die schnozzle en op mijn thermarest matten heb ik geen adapter nodig
Maar de vraag is op welke Thermarest ventielen: oud of nieuw?
Dit is het ventiel op mijn schnozzel:
Afbeelding
Of deze op een Thermarest ventiel past kan ik niet zeggen. Op mijn Thermarest Neo-Air past hij zeker niet.

Groet
Maurice
Hoi Maurice,

Je hebt een pb. Ik neem ‘m graag over.

Groet,

Toon
De Schnozzel is op dit moment gereserveerd en er zijn een aantal reserve kandidaten, dus ik denk dat er niet meer gereageerd hoeft te worden.

Maurice
Belle schreef:
di 07 sep, 2021 09:02
Wat is er met de bijbehorende mat gebeurd?
Gedelamineerd. het was de 3de in korte tijd en dus was ik wel klaar met Exped-matjes.
Maurice schreef:
di 07 sep, 2021 13:04
Gedelamineerd. het was de 3de in korte tijd en dus was ik wel klaar met Exped-matjes.
Dat zou met de moderne matjes (met honingraatmotief) minder het geval moeten zijn...
Fedor schreef: Dat zou met de moderne matjes (met honingraatmotief) minder het geval moeten zijn...
Dat heb ik vaker gehoord bij Exped.....