Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vakantiefiets/Graveler, Specialized Sequoia te koop - Forum Wereldfietser

Vakantiefiets/Graveler, Specialized Sequoia te koop

Hoi,
Omdat ik 'm te weinig gebruik, bied ik mijn Specialized Sequoia te koop aan. Een echte allrounder, opgebouwd rond het stalen Pro Module frame, met Fact carbon voorvork, maat 56. Voorzien van een Shimano-groep 105, 2x11. Met gladde banden is het een ideale vakantiefiets met bevestigingspunten voor en achter. Kan ook ingezet worden als graveler, als er banden met meer profiel op liggen. Of woon-werkverkeer. Het is een alleskunner.
Gekocht in 2018 en altijd onderhouden door de Specialized-dealer. Fiets heeft gebruikssporen, maar is prima in orde. Ik doe er twee wielsets bij, beide met tubeless banden erop. Een 700c set met 45mm banden (WTB Riddler) en een 650B set met 50 mm banden (Specialized S-Works).
Vraagprijs: 1800, inclusief de beide wielsets.

Vragen? Stuur gerust een PB!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mag ik vragen welke regio er gereisd moet worden voor een testrit? (Mag voor een Wereldfietser natuurlijk niet uit maken, maar toch ;) )

En wat is de offset van de zadelpen?
Natuurlijk mag je dat vragen: de fiets is te zien in Heerlen, Zuid-Limburg. Prima te combineren met een fietsweekendje.....En qua offset van de zadelpen moet je me even helpen. Ik heb wel een idee wat het is, maar hoe meet je dat precies?
Tsja, hoe meet je dat precies, lastige, uit de specs van de leverancier van zadelpen? ;) , hart op hart van de buis en de zadelrailbout, haaks gemeten op de buis, zou ik zeggen, ik weet niet of dat officieel is.
AFAIK zo: De afstand tussen het verlengde van het hart van de buis en het miden van de plek waar de zadelrail wordt ingeklemd, gemeten haaks op de buis. Als je het horizontaal meet is het verschil overigens minimaal.
Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn de specificaties van de fabrikant. Kun je hier iets mee, anders ga ik meten.
Dit zijn denk ik niet de maten van de aangeboden fiets. Zo te zien heb je 50 aangeklikt.
Sorry, ik was te snel. Dit is wel maat 56.


Afbeelding