Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Coda wielen - Forum Wereldfietser

Te koop: Coda wielen

Ik ben onze garage aan het leeghalen. Daarbij kwam ik deze set mountainbike wielen tegen.

Het is een setje uit een Cannondale MTB. Weinig gebruikt.
CODA Expert naven met industrielagers. DT spaken en waarschijnlijk Mavic naven. Voor en achter 32 spaaks. Lagers en vrijloop zijn spelingsvrij. De naven zijn geschikt voor schijfremmen. De velgen hebben een bewerkt zijvlak en kunnen ook voor velgremmen gebruikt worden.
Remschijven, XT 9 speed cassette en Michelin banden mag je erbij hebben.

Link naar Marktplaats:
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr

Niet de eerste keus voor een vakantiefiets, maar een leuke set voor een stads-MTB of kinderfiets.
Die 4-bouts remschijven zijn wel funky :shock: :lol:
Shrek schreef:
zo 08 aug, 2021 16:10
Die 4-bouts remschijven zijn wel funky :shock: :lol:
Tja, "early Cannondale standard".... Ze deden wel vaker vreemd met eigen ontwikkelingen. :?
Hoewel Rohloff ook een viergats remschijf heeft. Ik weet alleen niet of de steek van de boutgaten hetzelfde is.
Ruud-H schreef:
zo 08 aug, 2021 18:39

Hoewel Rohloff ook een viergats remschijf heeft. Ik weet alleen niet of de steek van de boutgaten hetzelfde is.
Ik wel. Dat is 'ie helaas niet. 'k Heb ze naast elkaar gehad, en de vier gaten van de Rohloff remschijf staan een stuk verder uit elkaar.

Maar als de schijven erbij zitten zoals bij bovenstaande set is het natuurlijk minder een probleem ;)
Niemand voor deze set? :shock:
De wielen mogen compleet met remschijven, cassette en banden weg voor 50 euro.
Ik heb nog een kindermtbprojectje waar nog eens wielen in mogen. Dus ik wil ze graag hebben :)


Maar is verzenden een optie (tegen normaal tarief op mijn kosten uiteraard)?
Grandonneur schreef:
zo 15 aug, 2021 11:53
Maar is verzenden een optie (tegen normaal tarief op mijn kosten uiteraard)?
Dan zal ik op zoek gaan naar een grote doos, waar ze samen in passen. Ik kijk even rond en laat in een PM weten wat de totale kosten worden.
Top! Geen haast.
Ik heb wel eens een set 26" wielen verzonden en dat ging gewoon tegen normaal tarief...
Grandonneur schreef:
zo 15 aug, 2021 11:53
Maar is verzenden een optie (tegen normaal tarief op mijn kosten uiteraard)?
Je hebt een privé bericht!