Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thule shield pannier mt.S zwart - Forum Wereldfietser

Thule shield pannier mt.S zwart

Hallo medefietsers,

Ik heb 2 sets Thule shield panniers te koop, 1x set in het blauw en 1x set in het zwart.
Beide sets zijn nieuw en dus ongebruikt.
Vraagprijs is €60 per set.
De volgende tekst heb ik geleend van een webshop met deze tassen:

Geordende dubbele fietstas
Deze multi-purpose fietstas biedt ruimte voor 28 liter aan te vervoeren inhoud. Doordat u uw kleinere spullen netjes kunt ordenen in de daarvoor gemaakte binnenvakken, grijpt u direct raak.

Fietstas met gelaste naden, watervrij!
De zogeheten IP64 constructie met gelaste naden houdt uw spullen droog en schoon, samen met de rolsluiting. Deze rolsluiting zorgt ervoor dat er ook via de opening géén water en stof de tas kan binnendringen. Daarnaast kunt u uw Thule hiermee zo compact mogelijk houden!  

> Noot: twee kleine verharde elementen zorgen ervoor dat de tas makkelijk oprolbaar is. Het vastklikken gebeurt vervolgens met één klikgesp in plaats van twee. Dat scheelt weer een telkens terugkerende handeling.  

Ruime, speelse reflectie
Behalve waterdicht, is deze dubbele fietstas ook bovengemiddeld zichtbaar in het verkeer. De reflecterende accenten zijn namelijk speels en luchtig verspreid over de tas. Dat maakt de tas ook nog eens extra leuk om te zien.

Slimme elementen voor verlichting & veiligheid
Naarmate de fietstas meer opvalt, geniet óók uzelf meer bescherming. Vanuit dit bewustzijn heeft deze tas, gemaakt van nylon en kunststof, eveneens een handig bevestigingspunt voor de verlichting. Zie ook de foto’s. Bovendien zijn er aparte lusjes voor een ledlampje!

Fietstas met diverse draagopties
Gebruik deze opvallende dubbele fietstas voor woon-werkverkeer, een sportieve tocht, bij het boodschappen doen of bijvoorbeeld van en naar school. Met de ingebouwde handgreep en afneembare schouderriemen zijn er meerdere draagmogelijkheden, passend bij de situatie.

Doordacht Thule fietstassen-clipsysteem
Deze fietstas uit de topklasse der fietstassen heeft ook een speciaal, verstelbaar clipsysteem. Hiermee kunt u de tas snel ophangen en afnemen. Behalve op Thule-bagagedragers past deze ook op andere dragers met een diameter van 10 of 12 millimeter. Let op: als deze diameters kleiner of groter zijn, zullen ze niet passen. Heeft u een buis van 12 millimeter dikte? Bestel hiervoor dan een apart adaptertje bij.

Stabiel en trilvrij mede dankzij Thule-magneetbevestiging
Daarnaast heeft deze sterke, solide en in de ogen van velen fraai ogende Thule fietstas een lagere magneetbevestiging, die ‘en passant’ als afstandhouder fungeert. Zo blijft zowel de tas, de fiets als u op het zadel stabiel en in balans, op weg naar uw bestemming.

Groeten Edwin
Hoi Edwin,
Zijn de fietstassen Mt S = 13 liter
of zijn ze 28 liter zoals in de omschrijving ?
Grt. Jan.
Hoi Jan,

Voor zover ik weet is het 28ltr per set, dus 14 per stuk.

Gr. Edwin
De blauwe zijn verkocht, de zwarte zijn er nog.
Hi Edwin,

Ik heb wel interesse in de zwarte maar ben nieuw hier op het forum dus doe het maar ff zo.
gr. Jan
Beide sets zijn verkocht