Te koop: Koga E-World Traveller S maat 54 , heb de fiets verleden jaar gekocht ,hij is nog steeds als nieuw, met Bosch middenmotor performance line CX 85 nm akku 500, ze worden nu veel aangeboden met Bosch 65 nm , dit kan op een pittige fietsvakentie net het verschil geven.
Met een derailleur 11 versnellingen XT , speciaal toen besteld , normaal met10 ,alles is verder ook afgemonteerd met Shimano XT onderdelen.
Fiets heeft 50 mm brede banden , schwalbe Almotion,schijfremmen XT, Son verlichting
3 bidons , fiets pompje zit nu achterop verder een voordrager en achterdrager er zit natuurlijk bij een oplader en een camping laadkabel
De fiets is alleen gebruikt voor fietsvakanties, thuis staat hij altijd onderdak in de garage.
De prijs is € 3500,- let op: dit is exclusief de Orliebtassen .
De reden van verkoop is, ik heb hem verleden jaar gekocht ivm mijn astma , maar ik heb nu nieuwe medicijnen gekregen en zo verbeterd dat ik het weer wil proberen zonder ondersteuning, de Koga World Traveller S is me erg goed bevallen en het zal zeker weer een Koga World Traveller worden !! graag hoor ik van u

Bijlagen